Gå til innhold

Jippi det holder på å skje noe rart!

Anbefalte innlegg

Hurra! nå har guttungen begynt å være sammen med gutter i klassen sin å jeg er så glad!!

Er det pga at de i klassen har fått informasjon om han tro? begynner å lure på at det hadde en strålende virkning.

Endelig har han sluttet å bry seg om de som kommer hit bare når de ikke har andre å være sammen med og når de traff gutten min imens de var sammen med andre så var de stygge mot han.Nå får de se nå at de ikke klarte å bryte ham helt ned.

Vi har jobbet kjempehardt for å få gutten vår til å ta initiativ til å gå på døra til noen i klassen sin å nå har han gjort det og det ga resultater i riktig retning.

Håper dette kameratskapet varer leeeenge!

Dere aner ikke hvor glad jeg er nå,tørke tårer.

Mere tid på dol får jeg også (hysj hysj)

Fortsetter under...

Gjest oppgitt far

Det må være deilig.Det er grusomt når barnet ikke har noen venner. En blir så fortvilet og synes så synd på dem. Men nå får en håpe at det har snudd seg, for nå har han jo tatt kontakt og det gikk jo bra. Jeg krysser fingrene for dere.

Det må være deilig.Det er grusomt når barnet ikke har noen venner. En blir så fortvilet og synes så synd på dem. Men nå får en håpe at det har snudd seg, for nå har han jo tatt kontakt og det gikk jo bra. Jeg krysser fingrene for dere.

Takker!

Slapp av, snart er alt tilbake ved det gamle, når lærerne snur ryggen til og slakker på kontrollen vil han nok bli isolert og mobbet igjen, skal du se. Det eneste som fungerer for "bokstavbarn" er egne skoler.

Svært så pessimistisk du var i dag da!

Slapp av, snart er alt tilbake ved det gamle, når lærerne snur ryggen til og slakker på kontrollen vil han nok bli isolert og mobbet igjen, skal du se. Det eneste som fungerer for "bokstavbarn" er egne skoler.

Jeg er helt UENIG med deg!

Du mener nok at det hadde vært best for deg, men ikke skjær alle over en kam!

For min sønn hadde det vært katastrofe å bli plassert på spesialskole.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...