memorex Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er det noen som har sine 3-4åringer bakovervendt i bilen? Hvilken stol bruker dere i såfall da? 0 Siter
Gjest sofie34 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 min eldste snudde vi setet til nå i sommer, hun var da 4 1/2 år. Yngste er 2 år og sitter bakovervendt enda. Begge bruker akta/graco sete som kan brukes begge veier. Ho eldste er ganske lita, tror ikke det hadde gått å hatt henne bakovervendt så lenge hvis hun hadde vært større. Vi har en toyota corolla, i den nye bilen håper vi på bedre plass og regner med å ha toåringen bakovervendt en stund enda. 0 Siter
Luise Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 min eldste snudde vi setet til nå i sommer, hun var da 4 1/2 år. Yngste er 2 år og sitter bakovervendt enda. Begge bruker akta/graco sete som kan brukes begge veier. Ho eldste er ganske lita, tror ikke det hadde gått å hatt henne bakovervendt så lenge hvis hun hadde vært større. Vi har en toyota corolla, i den nye bilen håper vi på bedre plass og regner med å ha toåringen bakovervendt en stund enda. samme her - hadde vesla bakovervendt til i vår, da var hun drøyt 4 år, men ikke av de største, drøye meteren lang. Sete Akta Cosmic, bil Opel Vectra. Vi snudde pga at det oppstod bilsykeproblemer. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg måtte snu poden da han var drøyt tre år, pga av at han da var 18 kg - altså maxvekt for å sitte bakovervendt. Det er altså ikke bare alder som er avgjørende. Hadde aller helst hatt han sittende bakovervendt til han var minst fire år. Sete: Acta Cosmic (det som nå heter Graco). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.