Gå til innhold

3-4åring bakovervendt noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min eldste snudde vi setet til nå i sommer, hun var da 4 1/2 år.

Yngste er 2 år og sitter bakovervendt enda. Begge bruker akta/graco sete som kan brukes begge veier.

Ho eldste er ganske lita, tror ikke det hadde gått å hatt henne bakovervendt så lenge hvis hun hadde vært større.

Vi har en toyota corolla, i den nye bilen håper vi på bedre plass og regner med å ha toåringen bakovervendt en stund enda.

min eldste snudde vi setet til nå i sommer, hun var da 4 1/2 år.

Yngste er 2 år og sitter bakovervendt enda. Begge bruker akta/graco sete som kan brukes begge veier.

Ho eldste er ganske lita, tror ikke det hadde gått å hatt henne bakovervendt så lenge hvis hun hadde vært større.

Vi har en toyota corolla, i den nye bilen håper vi på bedre plass og regner med å ha toåringen bakovervendt en stund enda.

samme her - hadde vesla bakovervendt til i vår, da var hun drøyt 4 år, men ikke av de største, drøye meteren lang. Sete Akta Cosmic, bil Opel Vectra.

Vi snudde pga at det oppstod bilsykeproblemer.

Jeg måtte snu poden da han var drøyt tre år, pga av at han da var 18 kg - altså maxvekt for å sitte bakovervendt. Det er altså ikke bare alder som er avgjørende. Hadde aller helst hatt han sittende bakovervendt til han var minst fire år.

Sete: Acta Cosmic (det som nå heter Graco).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...