Gå til innhold

hvor mange kilo på fly (Colombia)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Munkerud!

Så spennende, bare få dager igjen til avreies! Vi kommer etter så fort vi får lov. Kanskje vi treffes i Bogota ?

Har lest i papirene vi fikk fra AF at man må sjekke med reisebyrået hvor mange kilo bagasje man får ta med. Det varierer sikkert litt ut fra flyselskap og billett type vil jeg tro. Hvordan går det med pakkingen? Jeg har begynt å skrive pakkeliste, og leiter etter pakkeliste på nettet. Mener jeg har funnet det tidligere, men nå er jeg ikke i stand til å finne det igjen. Skal dere ta med trille?

Masse masse lykke til på reisen for å hente hjem barnet deres.

Klem fra Mamaya

Hei Munkerud!

Så spennende, bare få dager igjen til avreies! Vi kommer etter så fort vi får lov. Kanskje vi treffes i Bogota ?

Har lest i papirene vi fikk fra AF at man må sjekke med reisebyrået hvor mange kilo bagasje man får ta med. Det varierer sikkert litt ut fra flyselskap og billett type vil jeg tro. Hvordan går det med pakkingen? Jeg har begynt å skrive pakkeliste, og leiter etter pakkeliste på nettet. Mener jeg har funnet det tidligere, men nå er jeg ikke i stand til å finne det igjen. Skal dere ta med trille?

Masse masse lykke til på reisen for å hente hjem barnet deres.

Klem fra Mamaya

hei

Vi tar med en liten trille. det hadde vært koselig å treffes i Bogota.

Håper dere får hører noe snart!!!

Hei!

Mener at vi fra Norge kunne ta med opptil 30 kilo pr pers, altså 60 på meg og min mann + håndbagasje. Det skal stå på billettene deres også. I tillegg hadde vi med en trille vekt 10 kilo som vi sjekket inn på spesialbagsje. Vet at på innenlandsflyvninger Colombia er vekten max 20 kilo pr. pers.

På hjemreise hadde vi bestilt eget sete til vår lille tulle på 1 år. Det var utrolig godt å ha litt ekstra med plass på en så lang flyvning, men det koster jo mye mer. Det gjorde også sitt til at vi fikk ta med ekstra bagase hjem. Flybillettene våre tur retur kostet totalt 22000,-. Det vil si gra Gardermoen-Bogota og hjem. Ned 2 voksne og tilbake 2 voksne + 1 barn.

Håper dette hjalp litt ellers ville jeg ringt Air France og spurt de. Vi gjorde det, og fikk beskjed om at i adopsjonsøyemed hadde vi lov å ta med 30 kilo. Dette var i januar i år. Kan jo ha endret seg forøvrig.

Lykke til med pakking og hentereisen deres.

Gjest ingerh/IHS

Hei, har ingen svar på spørsmålet men vil ønske dere en riktig god tur, og håper vi treffes i Colombia.

Vi sender visumsøknad på mandag, så vi reiser vel ikke før om en 3 ukers tid.

Hvor skal dere bo, vi skal prøve å få ordnet med Halifax.

God tur!!

hei

Vi tar med en liten trille. det hadde vært koselig å treffes i Bogota.

Håper dere får hører noe snart!!!

Vil bare få ønske dere en god tur til Manizales. Skal dere bo hos kontaktpersonen deres, eller på hotell? Dere har ihvertfall masse flott i vente. Blir helt misunnelig, jeg .... ;)

Hilsen elly som hentet storebror i Manizales i jan 02.

Annonse

Egentlig så vet jeg ikke. Vi hadde 20 pr.pers, men fikk 20 ekstra på returen siden vi da hadde en ekstra billett. Vi hadde ingen aning hva overvekt kostet så det ble et svindyrt stopp i Paris. De vi reiset sammen med hadde 30 kg hver, så vi antar at reisebyrået gjorde en feil i billettene våre, eller at det har noe med hvor stort barnet dere skal ha med hjem er. Vi har lært oss at til neste gang skal vi spør reisebyrået ( egersund), og klarere godt på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...