Gå til innhold

Til dere som har vaskehjelp...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

Jeg har vaskehjelp som jeg ble anbefalt av noen bekjente som benytter den samme, så jeg kjente henne altså ikke fra før.

Hun kommer annenhver uke, jeg har en leilighet på rundt 100 kvadrat, hvor alt er på en flate.

Hun vasker over kjøkkenskaper, tørker støv i stue og soverommene, vasker toalett og bad inkl innredninger, og støvsuger og vasker gulv i alle rom. Jeg har bare tregulv, så alle matter og småtepper ristes.

Hun bruker omlag 3 timer på jobben, og jeg betaler 100 kr pr time.

Hun kan også f.eks vaske vinduer og andre ting om jeg ønsker å utvide tiden en gang i blant, eller endre på oppgaver.

Jeg synes det er verd hver krone når jeg kommer sliten hjem fra jobb til rent hus. Jeg får også et påskudd til å rydde ekstra godt før hun kommer, slik at jeg har fått mye mer system føler jeg.

Jeg hater å vaske og bruker derfor dobbelt så lang tid som henne på jobben, siden jeg hele tiden finner meg påskudd for å dole litt, lese mail, lese aviser etc underveis, så lørdagene ble mye rengjøring over hele dagen her før....

Kjenner noen privat. Hun er her en gang i uken og får 100,- i timen. Tar som regel et par timer, men da vasker hun bare gulvene og tørker bittelitt støv her og der. For at hun skal støvsuge eller være nøye e.l må jeg si det spesifikt hver gang. Deilig, men kunne tenkt meg å hatt en som var litt mer nøye!

Jeg hadde ei privat. Betalte 300,- pr gang. Tror ho holdt på ca. 2,5 timer (men var rask). Ho støvsugde hele huset (ca. 140 m2) + vasket. I tillegg vasket ho vask/do/speil på begge badene. Ho tørket også litt støv, men ikke over alt.

Ho kom hver 14. dag, og det synes jeg var nok. (Har ikke så orden på huset, så jeg måtte rydde dagen før ho kom og det var litt styr....)

Kjenner noen privat. Hun er her en gang i uken og får 100,- i timen. Tar som regel et par timer, men da vasker hun bare gulvene og tørker bittelitt støv her og der. For at hun skal støvsuge eller være nøye e.l må jeg si det spesifikt hver gang. Deilig, men kunne tenkt meg å hatt en som var litt mer nøye!

Enig. Det hadde vært greit med en som gjorde litt mer enn akkurat det hun MÅTTE. Og faktisk det hun måtte også. *littlei*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...