Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi ga eldstejenta sølvkrus med inngravert navn. Når det gjaldt minstejenta valgte vi å vente til etter dåpen med å kjøpe noe. Jeg ønsket henne tilsvarende barne(foto)ramme som storesøster fikk, og endte da opp med å gi henne det fra oss. Minstejenta fikk sølvkrus med inngravert navn av mormor og morfar, etter vårt ønske.

Fortsetter under...

Gikk det greit med gamle tanter og bestemødre å ha navnedag? Jeg kunne godt tenke meg å ha det.

Det var jo litt reaksjoner. Spesielt fra min bestemor. Men ho kom, og i etterkant synes ho det var en fin sermoni.

Uansett skal man jo velge det som er rett for foreldrene (og dermed det vi mener er rett for barnet).

Og sermonien var virkelig høytidlig og kjempeflott. Vi valgte å bruke Human Etisk forbund (og det er vel det eneste ikke kristelige alternativet jeg vet om)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...