Gå til innhold

Barberer dere armene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Men jeg har prøvd, i mere maniske øyeblikk, men det er virkelig ikke noe point da jeg bare har lyse små dun der..Om det skulle være vitsi, måtte jeg jo liksågost tatt hele meg..;-) (og det gidder jeg ikke, og ikke tror jeg det trengs heller..Har som sagt bare små lyse fjon, som liksom ikke er hår engang..)

Jeg tar legger (og lår..men det er bare fordi jeg vil være silkemykog glatt å ta på..Jeg er ikke særlig hårete der heller), armhuler og privaten.

:-)

PST! Hørt no' fra Over there?"

Skrevet

ja, jeg har veldig mye og lange hår på armene. Ser ikke fint ut i det hele tatt.

det har jeg også...ikke mørkt, men lyst,mye og litt langt...missliker det sterkt, og flere har kommentert det..så vurderer å gjøre det, men hvordan blir det da? pent?begynner det å stikke med en gang?stress å måtte tenke på det også da...

Gjest fasinerendenei
Skrevet

Nei. Jeg er mørk med god hårvekst på legger og med en fin bart (om jeg ikke hadde nappet), men jeg har nesten ikke hår på armene, og de få som er, er korte og lyse.

Gjest hehe....nick?
Skrevet

det har jeg også...ikke mørkt, men lyst,mye og litt langt...missliker det sterkt, og flere har kommentert det..så vurderer å gjøre det, men hvordan blir det da? pent?begynner det å stikke med en gang?stress å måtte tenke på det også da...

jeg opplevde også at folk kommenterte det. Jeg har gjort det til en vane at jeg barberer de nesten hver gang jeg er i dusjen. For meg er det like naturlig som å ta shampo i håret. Det ser pent ut, og jeg kunne aldri gått tilbake til slik det så ut før.

Jeg brukte nappemaskin før, og da tok det lenger tid før det kom ut igjen.

Det stikker nok ja når det kommer ut, men jeg tar det med en gang igjen.

Gjest hehe....nick?
Skrevet

jeg opplevde også at folk kommenterte det. Jeg har gjort det til en vane at jeg barberer de nesten hver gang jeg er i dusjen. For meg er det like naturlig som å ta shampo i håret. Det ser pent ut, og jeg kunne aldri gått tilbake til slik det så ut før.

Jeg brukte nappemaskin før, og da tok det lenger tid før det kom ut igjen.

Det stikker nok ja når det kommer ut, men jeg tar det med en gang igjen.

Jeg husker da jeg ble sammen med kjæresten min for mange år siden. Jeg begynte å barbere armene rett før jeg ble sammen med han. Vi satt og så tv, da vi så en dame som hadde omtrent like mye hår på armene som jeg hadde før. Kjæresten min utbrøt: "æsj" Da stakk det litt i meg.

Skrevet

Nei, har heldigvis ikke så mye hår der. (Er ellers kanske hårete)

Skrevet

Wops.. trodde du mente armhulene. Nei, _armene_ orker jeg virkelig ikke å barbere.

*he he* viktig oppklaring du kommer med her, for jeg stusset litt over at du var så opptatt av at armene måtte være glatte! :-)

Skrevet

Nei, jeg er omtrent hårløs på armene, det må da uansett være en dårlig idé å barbere seg der?? Ser for meg stive skjeggstubber på armene. Hadde jeg hatt plagsomt mye hår på armene ville jeg heller brukt voks.

laguna1365380434
Skrevet

PST! Hørt no' fra Over there?"

Niks! :-I Og nå har jeg ringt og lagt igjen beskjeder og gode greier, men lar han høre fra seg? Neida! :-I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...