berit fra bømlo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har hørt og lest om colombia lister men eg har ikke funne kor den er. Kan nåken hjelpa meg? 0 Siter
colobris Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Send en mail til [email protected] der du sier ifra at du har lyst til å være med; så tar helt sikkert Colombiamamma kontakt med deg og fører deg på lista! Ikke sant Colombiamamma?! Lista inneholder oversikt over hvor i prosessen veldig mange Colombiasøkere er! Lista gir et veldig godt innblikk i de ulike delene av adopsjonsprosessen - og så er det kjempekjekt å følge med på hvordan det går med de forskjellige! 0 Siter
Gjest en av gjengangerene :-) Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hei bømling;-) Dersom du har lyst til å treffe andre adoptivmødre, så er vi en gjeng som treffes ca. en gang i mnd på Lohtes i Haugesund. Neste treff er 19. oktober kl 20.00 Stemmer ikke dette dere andre anonyme DOLere...he he.. Mvh 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Send en mail til [email protected] der du sier ifra at du har lyst til å være med; så tar helt sikkert Colombiamamma kontakt med deg og fører deg på lista! Ikke sant Colombiamamma?! Lista inneholder oversikt over hvor i prosessen veldig mange Colombiasøkere er! Lista gir et veldig godt innblikk i de ulike delene av adopsjonsprosessen - og så er det kjempekjekt å følge med på hvordan det går med de forskjellige! Jo da, det gjør jeg :-) Listen er ikke tilgjengelig på internett. Den blir sendt ut til de som er registret og oppdaterer sin informasjon etterhvert som prosessen går fremover. 0 Siter
berit fra bømlo Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Hei bømling;-) Dersom du har lyst til å treffe andre adoptivmødre, så er vi en gjeng som treffes ca. en gang i mnd på Lohtes i Haugesund. Neste treff er 19. oktober kl 20.00 Stemmer ikke dette dere andre anonyme DOLere...he he.. Mvh Takk for info. Til dere i Haugesund det hadde vore kjekt å vore med på ett sånnt treff. No er ikkje eg blitt adoptivmor ennå venter på distrikt. Kan tenke på det når barnet er kommen. 0 Siter
Gjest Sunnhordland Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hei bømling;-) Dersom du har lyst til å treffe andre adoptivmødre, så er vi en gjeng som treffes ca. en gang i mnd på Lohtes i Haugesund. Neste treff er 19. oktober kl 20.00 Stemmer ikke dette dere andre anonyme DOLere...he he.. Mvh Jeg er også fra Sunnhordland og kunne kanskje tatt en tur til Hgs for å treffe andre (vordende) adoptivforeldre. Er det andre fra Bømlo, Stord, Fitjar som pleier å komme? Vi har ikke adoptert ennå, men kan kanskje komme likevel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.