Gjest Montass Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Skreiv inn ett innlegg for ei stund siden at jeg hadde så vondt i magen der snittet blei tatt ved keisersnitt. Jeg fikk til svar med noen at jeg kanskje var gravid. Fredag som var bestemte jeg meg for å ta en test, to timer etter begynnete jeg å blø. (typisk) Det var veldig kraftig blødning, lignet på blødninga jeg hadde da jeg aborterte i uke sju. Det kom ut mange svarte klumper, som kunna umulig være normal blødning. Tenkte jeg skulle ta en test for å sjå om det var tilfelle, men den ble negativ. Det jeg lurer på nå er om jeg kanskje har vært gravid likevel...selv om den var negativ..? Fikk mensen første gang etter jeg sluttet med p-sprøyte i 27. juli. Den varte da i ca 4 uker. Jeg har kjent meg skikkelig gravid i to uker (kvalme, tett nase, rotete, humørsvingninger..osv). Men den siste uka har alt det der gradvis forsvunnet...Synest det er litt mystisk... 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 glemte å si at blødningene stoppet plutselig i dag...det var ganske kraftig i to dager, så plutselig stopp... 0 Siter
Gjest legesjekk? Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Tror jeg hadde tatt en tur til gynekolog for å få tatt en sjekk uansett jeg. Hvis det var en abort er det vel ikke så mye å gjøre med, men kan være greit å høre med legen om det kan ha vært en graviditet - for hvis ikke så kan det være greit å sjekke om det kan være noe annet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.