Gå til innhold

Hvor mange bilder sendte dere med?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har vi endelig blitt godkjent fra Bufetat. Det tok sin tid denne gangen også. Bv glemte å ta med flere ting i rapporten og måtte derfor til med tilleggsrapport. På toppen av del hele klarte de ikke å få riktige signaturer på till.rapporten så vi tapte masse tid. Papirene gikk til bufetat 30. jan. og vi fikk godkjenningen 09. sept.

Nå er vi godt i gang med innsamling av papirer og i den forbindelse lurer jeg på hvor mange bilder dere sender med. Vi bruker VB (Kina) og de vil ha 6 bilder. Jeg har imidlertid problemer med å velge for jeg har så mange flotte bilder av familien og "gullet" vårt.

Et luksusproblem, tenker vel noen, men det er vanskelig å presentere familen på bare 6 bilder. Da vi sendte oppfølgingsrapportene sendte jeg med 12 bilder. Blir det for mye i en slik sammenheng som dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200033-hvor-mange-bilder-sendte-dere-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med godkjenningen!

Vi bruker AF og i deres oppskrift til Kina står det minst 6-10 bilder. Vi tok med 13 og fikk ingen klager fra AF på det. Vi regner med at papirene blir sendt til Kina i løpet av få dager.

Takk, det var godt å høre at jeg kan sende med flere bilder.

Så flott at papirene deres går nå. Vi regner med at papirene går fra VB tidlig november. Vi har ikke legetime før neste uke og da håper jeg at vi har alle de andre papirene klare.

Jeg er inne på DOL hver dag, men er ikke så flink å svare på innleggene. Det er så flott å se alle tildelingene som kommer i fra Colombia for tiden. Gleder meg på deres vegne.

Annonse

Jeg har talt bildene jeg sendte nå nettopp (AF), og det ble 28!!

Ingen som sa et pip om det ;-)

Jeg laget presentasjonen på PC, så da kan en jo klippe og forminske litt..

Lykke til!

Jeg hadde ca. 30 bilder og har klart å komme ned i 15, men når jeg ser at du har sendt så mange kan jeg ta med noen til.

Det er ikke lett å velge når en skal presentere familien sin. Jeg vil så gjerne vise hvor stolte vi er av datteren vår og hvor godt hun har blitt tatt i mot av familiene våre på begge sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...