Gå til innhold

Borte fra barnet første gang..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke kommet SÅ langt her enda, men når hun vil være 7 mnd har jeg planer om å være borte fra henne en hel natt... kanskje... ;)

Jeg var borte fredag - søndag da lillesøster var 3 mnd. Hadde pumpet litt ekstra melk i lange tider for at hun skulle ha morsmelk i fryseren nok til alle måltidene. Det gikk så fint så!

Med første mann var vi borte en langhelg når han var 1 1/2 år (vi var på Island og giftet oss).

De andre var nok noe eldre første gangen, men det kommer mer av barnevakttilgangen, enn at vi tror de har så veldig vondt av det :o)

Annonse

Da de eldste var 2 år og 5 år var jeg borte ei helg for første gang, da var pappan hjemme...

Nå er minstemann 16 mnd, og jeg avlyste for et par uker siden en 5-dagers tur til Italia... -klarte rett og slett ikke å reise ifra han, (ammer fortsatt). Selv om trygge pappa var hjemme sammen med dem, syntes jeg det ble for brutalt at både jeg og puppen plutselig skulle bli borte i 5 dager...

Da de eldste var 2 år og 5 år var jeg borte ei helg for første gang, da var pappan hjemme...

Nå er minstemann 16 mnd, og jeg avlyste for et par uker siden en 5-dagers tur til Italia... -klarte rett og slett ikke å reise ifra han, (ammer fortsatt). Selv om trygge pappa var hjemme sammen med dem, syntes jeg det ble for brutalt at både jeg og puppen plutselig skulle bli borte i 5 dager...

men de to eldste overnatter en gang i blandt hos besteforeldrene, eller på hytta sammen med besteforeldrene altså :o)

Begge foreldrene har ikke vært borte samtidig mer enn en natt, de er 5 og 1,5 år. Men Hver for oss er vi stadig på reise i jobbsammenheng. Max var at jeg var borte i en uke nå nylig.

Men det går mer på mangel på barnevakt enn at vi ikke ønsker oss en voksen-helg sammen...

Vi skal til bestemor i England om et par uker og da vil nok hun passe gutten vår over natten et par ganger, så vi kan gå på pub. Han vil da være 9-10 uker. Men vi er jo i samme hus og vil være der neste morgen, så blir ikke helt det samme...

En hel helg vet jeg ikke når jeg vil klare, det spørs om det er familie som kan passe han eller ikke. Men det er definitivt våre følelser som vil styre det, for jeg har ingen tro på at han ville hatt vondt av det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...