Gå til innhold

Kule hårfrisyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.9.2005 den 15.03):

Begynner å ane meg at du knapt har fyllt 20?

Erik Thorstvedt er noe av det mest sexy som går i to sko! Han er eldre enn meg og jeg har syntes han har vært rådeilig i mange år. :o)

*skriver under*

Hubba hubba! :)

Fortsetter under...

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Erik Thorstvedt er noe av det mest sexy som går i to sko! Han er eldre enn meg og jeg har syntes han har vært rådeilig i mange år. :o)

Åja, selvsagt. Fordi DU synes det så er han jo det for alle. Så dum jeg er... Ikke alle tenner på eldre, ikke-pene menn da, med lite hår. Og jeg er 29 så jeg antar at jeg er mye yngre enn deg ja.

Skrevet
  mener nå jeg skrev (På 27.9.2005 den 15.12):

Åja, selvsagt. Fordi DU synes det så er han jo det for alle. Så dum jeg er... Ikke alle tenner på eldre, ikke-pene menn da, med lite hår. Og jeg er 29 så jeg antar at jeg er mye yngre enn deg ja.

Det var da vitterligen du som begynte å snakke om "eldre" damer!

Du er noen år yngre enn meg, ja, men ikke så veldig mange faktisk. :o)

Kan ikke du komme opp med et bilde av en du synes er stilig da?

Skrevet
  mener nå jeg skrev (På 27.9.2005 den 12.17):

Nei, tror ikke det. Vet ikke hvordan han ser ut helt. Nå er vel ikke akkurat fotballspillere det en kan kalle sexy da.

Fotballspillere er ikke sexy? Vi generaliserer vel ikke, gjør vi vel? ;o)

Annonse

Gjest mener nå jeg
Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.9.2005 den 15.18):

Det var da vitterligen du som begynte å snakke om "eldre" damer!

Du er noen år yngre enn meg, ja, men ikke så veldig mange faktisk. :o)

Kan ikke du komme opp med et bilde av en du synes er stilig da?

Hvilken interesse skulle du ha av å vite hvem jeg liker?

Gjest mener nå jeg
Skrevet
  Lillemus skrev (På 27.9.2005 den 16.30):

Fotballspillere er ikke sexy? Vi generaliserer vel ikke, gjør vi vel? ;o)

Det at de spiller fotball i seg selv er nok til at de blir usexy. Fotball er det verste jeg vet, og det har totalt infiltrert samfunnet.

Generalisere er faktisk lov når jeg skal si at jeg ikke liker en gruppe mennesker, hvordan ellers si det??

Skrevet

Er ikke direkte stygg han Thorstvedt nei!

Vet du hva? Da jeg var au pair i Sveits, var jeg på fotballandskamp mellom Sveits og Norge, og gjett hvem som satt bak meg - joda det var Erik Thorstvedt det! Han har ganske lange bein, så jeg satt faktisk bokstavelig talt mellom knærne på ham en hel fotballkamp:o) Og har bilde av oss sammen, med armen hans rundt meg...Ble du misunnelig nå??;o)

Men det er forresten mulig at han blir litt ekstra kjekk av den grunn at han virker som en meget sympatisk person? Jeg så på Heia Tufte på mandag, og merket meg at han virket utrolig flink til å trekke fram og rose det positive hos deltakerne! Og det uten at han på noe som helst slags vis virket uærlig eller påtatt! Et eksempel som hver og en av oss sikkert kunne hatt godt av å bli enda mer bevisst på!

Skrevet
  mener nå jeg skrev (På 28.9.2005 den 7.07):

Det at de spiller fotball i seg selv er nok til at de blir usexy. Fotball er det verste jeg vet, og det har totalt infiltrert samfunnet.

Generalisere er faktisk lov når jeg skal si at jeg ikke liker en gruppe mennesker, hvordan ellers si det??

Når det gjelder at fotball er oppskrytt er jeg helt eng med deg! :o) Kan ikke for mitt bare liv skjønne hva som er sånn stas med å se 22 menn (joda!) løpe rundt etter en ball...

Skrevet
  Kjersti S skrev (På 28.9.2005 den 7.43):

Er ikke direkte stygg han Thorstvedt nei!

Vet du hva? Da jeg var au pair i Sveits, var jeg på fotballandskamp mellom Sveits og Norge, og gjett hvem som satt bak meg - joda det var Erik Thorstvedt det! Han har ganske lange bein, så jeg satt faktisk bokstavelig talt mellom knærne på ham en hel fotballkamp:o) Og har bilde av oss sammen, med armen hans rundt meg...Ble du misunnelig nå??;o)

Men det er forresten mulig at han blir litt ekstra kjekk av den grunn at han virker som en meget sympatisk person? Jeg så på Heia Tufte på mandag, og merket meg at han virket utrolig flink til å trekke fram og rose det positive hos deltakerne! Og det uten at han på noe som helst slags vis virket uærlig eller påtatt! Et eksempel som hver og en av oss sikkert kunne hatt godt av å bli enda mer bevisst på!

Erik Thorstvedt er en skikkelig mann ja - på alle måter! :o) I alle fall utseendemessig og han virker jo, som du sier, som en utrolig sympatisk fyr da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...