Gå til innhold

Sex med baby på samme soverom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• smekka

3

• Speak

2

• DarkPink

2

Mest aktive i denne tråden

Går helt fint det. Så lenge de sover spiller det jo ingen rolle. Vår første våknet ikke -selv med en del lyd :)...ikke engang da hun var 2 år! Hadde sex noen ganger mens hun var våken óg, inntil hun var 8-10 mnd kanskje, men det var ikke helt bekvemt! :)

Går helt fint det. Så lenge de sover spiller det jo ingen rolle. Vår første våknet ikke -selv med en del lyd :)...ikke engang da hun var 2 år! Hadde sex noen ganger mens hun var våken óg, inntil hun var 8-10 mnd kanskje, men det var ikke helt bekvemt! :)

Jeg anbefaler at hun ikke får vite det noen gang... hehe

Nå er min bare snart 5mnd.. og for min del synes jeg det er litt tidlig å legges på eget rom.. blir litt annerledes når babyen får eget rom =)

Noen synes det er greit at barna har eget rom fra første dag, andre synes de bør være i samme rom i flere år(!).

Vi flyttet våre til eget rom allerede etter noen uker, rett og slett fordi vi alle sov bedre på den måten.

Annonse

Gjest litt flaut m nick

Vi har så lite hus, og har bare ett eneste soverom, så her i huset ligger fireåringen og sover i overkøya mens vi hopper i høyet i underkøya....Vi er ganske stille av oss da... Han sover kjempetungt, har alltid gjort det, for han er vant til litt lyder fra TVn osv. (Vi har bare en gardin mellom stua og soverommet, ikke dør, for det er det ikke plass til). Så her i huset går det så fint atte..... Men jeg gleder meg til huset blir ferdig da, med nytt soverom til oss!!! Har bare holdt på med påbyggingen i to år ennå, så det blir vel ferdig om et par år tenker jeg ;-)

Det går ann å ha sex andre steder enn i senga, som småbarnsforeldre gjelder det å tenke kreativt. Men det går også fint an å ha sex med barna i samme rom om barna sover godt å du ikke plages av å ha dem i samme rom. På farsiden min er det 6 barn og de hadde 1 soverom, så det går ann ;)

Det går ann å ha sex andre steder enn i senga, som småbarnsforeldre gjelder det å tenke kreativt. Men det går også fint an å ha sex med barna i samme rom om barna sover godt å du ikke plages av å ha dem i samme rom. På farsiden min er det 6 barn og de hadde 1 soverom, så det går ann ;)

Jeg klarer ikke å være musestille når jeg har sex.. :o)

Dessuten har jeg ekle minner fra min egen barndom i den forbindelse så det er helt uaktuellt for meg.

Jeg har blitt stempla som pervers her inne engang, etter at jeg innrømmet at jentungen sov på vårt soverom til hun var nesten seks år.

Vi hadde bare ett soverom. Men vi fikk nå gjort det vi skulle for det :)

Unger sover ofte tungt. Og om man er redd for at de skal våkne får man finne et annet sted.

Vår baby er bare 8 uker, så det er ikke noe problem å ha sex hverken om han sover eller er våken.

Men ofte lager vi oss en koselig seng (med tepper, dyner og puter) på gulvet på stua. Så når han har lagt seg, ligger vi der og ser på tv og koser oss :)

Annonse

Det har ikke vært noe problem. Førstemann var bare fire måneder da han fikk eget rom, men nummer to var to år og nummer tre er nå 18 mnd og sover fortsatt på vårt rom.

Så lenge de sover, er det helt greit. Husker en gang en av dem våknet i sprinkelsenga og tittet opp...

Gjest litt flaut m nick

Jeg har blitt stempla som pervers her inne engang, etter at jeg innrømmet at jentungen sov på vårt soverom til hun var nesten seks år.

Vi hadde bare ett soverom. Men vi fikk nå gjort det vi skulle for det :)

Unger sover ofte tungt. Og om man er redd for at de skal våkne får man finne et annet sted.

He he, da er vel je gpervers også da, siden min fireåring også sover på samme rom som oss ;-)

Alternativet er at han ligger alene på loftet eller nede på garasjeloftet, og det tror jeg ærlig talt hadde vært mer perverst....Ser ham for meg dette nedover loftstigen i halvsøvne...

He he, da er vel je gpervers også da, siden min fireåring også sover på samme rom som oss ;-)

Alternativet er at han ligger alene på loftet eller nede på garasjeloftet, og det tror jeg ærlig talt hadde vært mer perverst....Ser ham for meg dette nedover loftstigen i halvsøvne...

Å ja, uff og huff :)

Man får finne en løsning som fungerer, er mitt motto. Så får heller andre tenke som de vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...