Gå til innhold

Tips meg om en god sportsvogn som er fin i bruk fra 1-ca 3 år gammelt barn)!

Anbefalte innlegg

Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å selge Teutonia Joe - vogna vår som vi er kjempefornøyd med. Kjøpte vogna med bilstol, vinterpose etc for 1 1/2 år siden. Alt kosta da tilsammen 10 000 kr. Nå er det noen vi kjenner som lurer på om de kan få kjøpe hele "pakka". Vi har derfor tenkt at vi kanskje kan selge dette for halv pris? Noen formening om det?

Selger vi vogna m utstyr om to år, er det kanskje ikke noe særlig å få for den uansett, eller?

Hvis vi bestemmer oss for å selge, trenger vi en ny sportsvogn til Lillebolla (16 mnd). Noen som har tips til en super og tøff vogn til rundt 2000 kr?

Fortsetter under...

Vi har en Quinny 3xl freestyle comfort. Den er kjempefin (og tøff ;-). Her i Stavanger koster den 5990,-, men vet at de har hatt den på tilbud på østlandet til 2990,- en stund nå! Derfor kan du sikkert få prisen ned i rundt 2000,- om du kjøper den brukt :-)

Klem fra

Vi har en Quinny 3xl freestyle comfort. Den er kjempefin (og tøff ;-). Her i Stavanger koster den 5990,-, men vet at de har hatt den på tilbud på østlandet til 2990,- en stund nå! Derfor kan du sikkert få prisen ned i rundt 2000,- om du kjøper den brukt :-)

Klem fra

Jeg har hørt endel negativt om Quinny-vogner, uten at jeg helt har fått med meg hva som er problemet;-)

Quinny er iallefall tøffe vogner! Skal få sett litt mer på dem i butikken...

Annonse

Jeg har hørt endel negativt om Quinny-vogner, uten at jeg helt har fått med meg hva som er problemet;-)

Quinny er iallefall tøffe vogner! Skal få sett litt mer på dem i butikken...

Jeg har lyst på trehjuling med svingbart forhjul til LilleVill, og quinny 3xl comfort var et av alternativene til vi så på den i butikken.

En annen kunde la en toåring i vogna i liggestilling, og da tippet den bakover - mens både vogna og toåringen lå helt stille. Vi skal garantert _ikke_ ha den...

Jeg har lyst på trehjuling med svingbart forhjul til LilleVill, og quinny 3xl comfort var et av alternativene til vi så på den i butikken.

En annen kunde la en toåring i vogna i liggestilling, og da tippet den bakover - mens både vogna og toåringen lå helt stille. Vi skal garantert _ikke_ ha den...

Uups, greit å vite...

Forresten: Du har fått en mail til :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...