Gå til innhold

Når flytte på eget rom?

Anbefalte innlegg

Ungene mine er nok blitt litt for godt vant, ja. De sover ikke borte. De blir stort sett passet hjemme, hvor de har mulighet til å sove i den store senga. Når ikke mamma og pappa er der, sover de på hverandres arm.

Vel, jeg tror barna føler trygghet ved å sove på samme rom. Det betyr ikke at jeg mener barn som sover på egne rom, ikke er trygge.

Jeg syntes det er svært hyggelig med barn i senga jeg også, men sover desverre ganske dårlig, så det kan ikke skje hver dag. Hvor gammel er ungene?

Fortsetter under...

Gjest Storfamilie

Jeg syntes det er svært hyggelig med barn i senga jeg også, men sover desverre ganske dårlig, så det kan ikke skje hver dag. Hvor gammel er ungene?

Begge er skolebarn:-) Det er vel på tide å sove på egne rom snart. Den eldste legger seg av og til aleine, men kommer ofte tuslene på natta. Så det blir ofte til at vi sover sammen alle sammen. Vi har en og annen madrass tilgjengelig, hvis senga skulle bli for liten i løpet av natta:-)

Tror ikke det er lenge før det ikke er så kuult å sove hos mamma og pappa, så vi nyter det så lenge vi kan.

Nattesøvnen er viktig, og jeg kjenner mange som ikke får sove med ungene på samme rom. Så det viktigste må jo være å finne den løsningen som passer best for en selv:-)

Begge er skolebarn:-) Det er vel på tide å sove på egne rom snart. Den eldste legger seg av og til aleine, men kommer ofte tuslene på natta. Så det blir ofte til at vi sover sammen alle sammen. Vi har en og annen madrass tilgjengelig, hvis senga skulle bli for liten i løpet av natta:-)

Tror ikke det er lenge før det ikke er så kuult å sove hos mamma og pappa, så vi nyter det så lenge vi kan.

Nattesøvnen er viktig, og jeg kjenner mange som ikke får sove med ungene på samme rom. Så det viktigste må jo være å finne den løsningen som passer best for en selv:-)

Jepp.. Men er det ikke litt synd at ungen "går glipp" av å sove ovver hos familie og evt. venner, eller tør de det alikevel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...