isbe Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Vår datter som blir 6 år i november våknet idag kl 6.15. Hun kan klokka, sånn at hun fant ut at det var ca 15 min til jeg skulle stå opp. Hun sa at hun tenkte da at "idag skal mamma komme for tidlig på jobb" - dette er nok pga at jeg har sagt at nå kommer jeg for seint på jobb, når jeg blir en stund på SFO og sånt om morgenen. Hun sto opp, stellte seg, kledde på seg, og banket på døra vår kl 6.30! Hun var smørblid og vårt lille B-mennenske var totalt ukjent for oss!! Åååå for en herlig morgen med å slippe å dra henne ut av senga! 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så UTROLIG søtt! Fristet nok til gjentagelse også, når hun så hvor glad mamma ble =) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Åååå så flink hun var. Tenker du var skikkelig stolt av henne da ja! Hun synes nok det var skikkelig stas selv også, at hun gjorde alt dette selv. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 De er herlige til tider disse barna! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Oi, kan hun gi vår 6-åring et lite kurs, tror du? Så flink jente! 0 Siter
Gjest Ikke morgengugl akkurat.. Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja mine på 7 og 10 står alene opp om morgenen. Har de gjort et år. Går så fint atte:o) 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Min jente som også har begynt på skolen denne høsten er helt utrolig treig om morgenen. Jeg har funnet ut at det eneste somhjelper er å bære (!) henne ut på badet og sette henne i badet, i deilig varmt vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.