Gå til innhold

søvn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bli lesbisk!

Akkurat slik har det vært, og blir det sikkert igjen, her i huset. Min kjære kan sove gjennom det mest gjennomskjærende barneskrik - når jeg er hjemme.

Er jeg borte, så våkner han. Ikke så fort som jeg da, men han våkner.

Motsatt så når jeg ikke skal opp på morgenen, så kan jeg godt sove over vekkerklokken.

Vi har konkludert med at vi har "min lyd og din lyd". Jeg kunne nok godt tenkt meg at barnegråt også kunne være hans lyd - av og til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200182-s%C3%B8vn/#findComment-1418582
Del på andre sider

Ja det er det faktisk. Noe av dette er selvfølgelig bare slik mannfolk er. Men viss mannen din er alene med ungen kan vokner han nok fortere en når du er der. Dere kan gjør det slik: Bli enige om at dere tar ungen annakvar dag..eller annakvar Da er det BARE mannen din eller du som har ansvaret for det blir stille. Det funket her i huset vertfall...det tok lang tid, men han blei meir var for lyder etter kvart. Jeg la meg på ett annet rom så jeg fikk sove. hehe... Men for oss funka det da. Jeg orket ikke lenger å stå opp natt etter natt, når oss var to! Det er egentlig forferdelig teit..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200182-s%C3%B8vn/#findComment-1418660
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...