Gå til innhold

Hilsen fra Mallorca!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

michel1365380617

Hei alle kjennte og ukjennte i vårt langgggstrakte land.

Dro til Mallorca på lördag, og kooooooooooser oss nå i varmen. Prinsessa nyter livet på stranda. Bader masse og vil helst bare väre i sjöen. Bygger mye flott på stranda, og spiser masse is. Det er förste gang hun opplever skikkelig sommer ferie med sol og varme. Er ikkje så borskjemt på Sunnmöre med mye sol. Så nå lader jeg vente -batteriene. Håper at ting snur seg i Colombia, og at vi som venter og venter og venter enda litt til, får masse godmeldinger fremover.

Ha det kos der hejmme, så skal jeg nyte sommeren som vi fannt igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200204-hilsen-fra-mallorca/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ ej e sooo misunnelig!!!! Her heime regna det. No i dag og i går he det vore veldig kraftige vind. Men det he faktisk vore 18 grader i dag:-)

Kos dokke!!!

Ja her på Sunnmøre regner det i dag...som vanlig må jeg vel heller si!!

Skulle gjerne ha reist til varmere strøk jeg også. Etter å ha ventet hele våren og sommeren på tildeling fra Colombia, er jeg sugen på varme og ikke minst noen opplevelser etter å ha traska her hjemme på Sunnmøre det meste av tida.

Kos deg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200204-hilsen-fra-mallorca/#findComment-1419328
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...