Gjest når babyen er 6 mnd? Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Må jeg sterilisere pumpen nå? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nei, så lenge den er helt renvasket og godt skylt så hadde ikke jeg brydd meg med det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Først må du skylle i kaldt vann, helst så fort som mulig etter bruk. Så vasker du i såpevann, og til slutt skyller i det varmeste vannet du får i springen. Sånn gjør iallefall jeg det... Hardplast-delene går i oppvaskmaskina da. 0 Siter
Gjest når babyen er 6 mnd? Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Først må du skylle i kaldt vann, helst så fort som mulig etter bruk. Så vasker du i såpevann, og til slutt skyller i det varmeste vannet du får i springen. Sånn gjør iallefall jeg det... Hardplast-delene går i oppvaskmaskina da. Hvorfor går kun hardplastdelene i oppvaskmaskina? JEg pleier å ta alle de ulike delene i oppvmaskin, er det "feil"? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hvorfor går kun hardplastdelene i oppvaskmaskina? JEg pleier å ta alle de ulike delene i oppvmaskin, er det "feil"? Vet ikke jeg altså... Det er bare sånn det har blitt her i huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.