Gå til innhold

Barnehagepakken fra Sportsmann, igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk barnehagepakken i går, størrelse 5 år til gutten min på 4. Det var ganske skuffende, men man får vel det en betaler for....

Det værste var størrelsen. Både dressen og fleecedressen passer til mitt andre barn, som er en ganske lang 6 og 1/2 åring. Hun ble glad for fleecedressen, og har den på seg i dag. Parkdressen går an til henne nå, men blir nok for liten ganske snart. Dessuten var det jo 4 åringen som trengte ny parkdress....

Og selv om dressene var alt for store, så var lua ALT for liten, for ikke så snakke om refleksvesten! Dessuten hadde lua en helt merkelig form, kan umulig vare behagelig for en med mindre hodet (en ettåring?) heller.

Lurer på hvordan et barn med kropp som passer til disse klærne fra Sportsmann hadde sett ut; kjempestor kropp og bittelite hode?

Nei, neste gang skal jeg klærne før jeg handler. I praksis er det bare fleecedressen vi får bruk for, og da er ikke 499,- så billig allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uten grunn at jeg ikke kjøper annet enn t-skjorter fra Sportmann...

Skrevet

Det er ikke uten grunn at jeg ikke kjøper annet enn t-skjorter fra Sportmann...

t-skjortene er nå ikke så bra de heller :) (det er min erfaring...)

Skrevet

Hvorfor returnerer du ikke hele pakka og får igjen pengene da?

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du ikke returnerer pakken .......

Skrevet

Vi fikk et tips om at klærne var små i str- noe som ikke stemte med det jeg erfarte (str.92 var helt normal, passet hvertfall 2åringen vår fint)

Lua passer muligens en baby, som du skriver, og refleksvesten var trang i åpningen- kjøpte heldigvis ikke pakken for noen av delene.

Men for deg hadde det vel lønt seg å returnere pakka???

Skrevet

t-skjortene er nå ikke så bra de heller :) (det er min erfaring...)

Jeg har kjøpt noen adidas-skjorter fra Sportmann, har vært greie de, men merket på fronten slites fort bort ser jeg.

Skrevet

Synes du skulle levert det tilbake. Dersom ting ikke er som de skal, så skal man klage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...