Gå til innhold

Presser babyen oppover?

Anbefalte innlegg

Dette skulle vel vært postet på gravid, men synes det er så stille der.

Jeg er gravid i uke 37 og føler at jeg presser babyen oppover hver gang jeg bøyer meg eller reiser meg fra sittende. Jeg kjenner at magen kommer høyere for så og dette ned etter en liten stund.

Med det forige barnet mitt gikk jeg 17 dager over tiden og har nå begynt å tenke at det er fordi babyen hele tiden blit presset oppover og ikke får festetr seg godt ned i bekkenet.

Er dette helt på jordet?

Dette må vel gjelde for alle, jeg kan ikke skjønne hvordan dere andre høygravide klarer å reise dere osv uten og presse magen opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200281-presser-babyen-oppover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke dette har noen sammenheng med at du gikk over sist.

Jeg har 3 forskjellige svangerskap, hvor jeg har født både før termin, og blitt satt igang 2 uker over. Det har nok heller med hormonene dine å gjøre. Lykke til! Får håpe du slipper å gå så lenge denne gangen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...