Gjest SA-mamma Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 håper at noen kan svare meg. D viser seg nå at permisjonen min er slutt 31.des,og ikke 1jan slik jeg trodde.Det vil si at jeg skal på jobb 1.1. Uheldigvis har jeg jobbehelg den helga.Det jeg lurer på er om jeg kan søke permisjon uten lønn den dagen og evt forslag begrunnelse. 0 Siter
Gjest SA-mamma Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 dette ble litt kronglete skrevet ser jeg nå. 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 dette ble litt kronglete skrevet ser jeg nå. Med små barn er det fullt mulig å søke permisjon uten lønn grunnet omsorg inntil 3 år. Ettersom du har vært i permisjon, og skal starte opp igjen, vil jeg ikke tro det ville bety noe om du vil skyve oppstarten en dag -eller tre sålenge du søker i god tid. Lykke til! 0 Siter
msab Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Med små barn er det fullt mulig å søke permisjon uten lønn grunnet omsorg inntil 3 år. Ettersom du har vært i permisjon, og skal starte opp igjen, vil jeg ikke tro det ville bety noe om du vil skyve oppstarten en dag -eller tre sålenge du søker i god tid. Lykke til! Er enig med forrige innlegg. Det du eventuelt går glipp av er tillegg, men det er vel mer verdifult å kunne få lov til å være hjemme sammen med sine barn. Jeg er sikker på at arbeidsgiver forstår denne problemstillingen. Det er sikkert ikke noen problem å finne noen vikar for denne dagen. Nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon med F5 dagene, de dagene (jeg husker ikke helt, men jeg mener det er erstatningsfri dager. Så hvis du jobber en annen helligdag får du fri en dag eller ekstra lønn) Men nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon. Undersøk også dette før du gir avkall på lønna di. Hør med lønningskontoret, de har greie på slike ting! Lykke til! 0 Siter
Gjest SA-mamma Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Er enig med forrige innlegg. Det du eventuelt går glipp av er tillegg, men det er vel mer verdifult å kunne få lov til å være hjemme sammen med sine barn. Jeg er sikker på at arbeidsgiver forstår denne problemstillingen. Det er sikkert ikke noen problem å finne noen vikar for denne dagen. Nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon med F5 dagene, de dagene (jeg husker ikke helt, men jeg mener det er erstatningsfri dager. Så hvis du jobber en annen helligdag får du fri en dag eller ekstra lønn) Men nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon. Undersøk også dette før du gir avkall på lønna di. Hør med lønningskontoret, de har greie på slike ting! Lykke til! skulle igrunnen ikke være ett problem,da de av en eller annen grunn har leid inn vikar for meg til 1.2 takk for svar 0 Siter
Gjest SA-mamma Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Er enig med forrige innlegg. Det du eventuelt går glipp av er tillegg, men det er vel mer verdifult å kunne få lov til å være hjemme sammen med sine barn. Jeg er sikker på at arbeidsgiver forstår denne problemstillingen. Det er sikkert ikke noen problem å finne noen vikar for denne dagen. Nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon med F5 dagene, de dagene (jeg husker ikke helt, men jeg mener det er erstatningsfri dager. Så hvis du jobber en annen helligdag får du fri en dag eller ekstra lønn) Men nå vet jeg ikke hvordan det er når man er i permisjon. Undersøk også dette før du gir avkall på lønna di. Hør med lønningskontoret, de har greie på slike ting! Lykke til! skulle igrunnen ikke være ett problem,da de av en eller annen grunn har leid inn vikar for meg til 1.2 takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.