Gå til innhold

Da var billettene i boks....

Anbefalte innlegg

Nå ligger billettene til neste års Kaptein Sabeltann forestilling i skuffen, tror aldri jeg slipper unna den turen ned til Kristiansand om sommeren, trodde i år skulle bli den siste, men minsten påstår han skal se Sabeltann hvert år til han bli 100.

Må være tidlig ute for å få de beste billettene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200429-da-var-billettene-i-boks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og dere kan bare begynne å glede dere. Vi hadde to fine dager i dyreparken i sommer og mine jenter hadde en fantastisk kveld/natt på Kaptein Sabeltann show. Ett tips kan jeg gi dere. Ta med et pledd. Det var en varm fin sommerdag, men fytti som vi frøs der vi satt på kvelden! Det var noen med flere gangers erfaring der og de stilte både med sovepose og dyne. Vi var skikkelig misunnelig der vi satt og hakket tenner.

Og dere kan bare begynne å glede dere. Vi hadde to fine dager i dyreparken i sommer og mine jenter hadde en fantastisk kveld/natt på Kaptein Sabeltann show. Ett tips kan jeg gi dere. Ta med et pledd. Det var en varm fin sommerdag, men fytti som vi frøs der vi satt på kvelden! Det var noen med flere gangers erfaring der og de stilte både med sovepose og dyne. Vi var skikkelig misunnelig der vi satt og hakket tenner.

I know, jeg kan ALT om Kaptein Sabeltann, har vel vært på showet ca 10 ganger nå :o) Men det er like gøy hver gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...