Gå til innhold

Viking goretex

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi hadde det til sønnen vår på 3 1/2 i fjor, og vi har tenkt å kjøpe samme i år igjen.

Med andre ord, vi var veldig fornøyde med de. Og gutten likte de godt også.

Skrevet

Min daværende 5-åring brukte dem i fjor. Supre.

Hvor mye koster de på G-sport nå?

Skrevet

Vi kjøpte dem i fjor og har valgt å kjøpe noe annet i år.

Skrevet

Kjøpte i år, de er veldig lette, myke, brede nok over vrista (vesla har for høy vrist for mange andre) og ordentlig tørre.

Skrevet

Min daværende 5-åring brukte dem i fjor. Supre.

Hvor mye koster de på G-sport nå?

Jeg var bort å kjøpte nå, 499,-, og så rosa da :o). Hun er 5 år, har ikke prøvd de tidligere.

Skrevet

Vi kjøpte dem i fjor og har valgt å kjøpe noe annet i år.

Hvorfor?

Skrevet

Hvorfor?

Skoene passet ikke klimaet vårt her ute på finnmarkskysten. Vi har hatt Elefanten gore-tex før, som var veldig gode. Vikingskoene ble fort opprevet og lukket ikke så godt rundt en tynn barneankel.

Skrevet

Skoene passet ikke klimaet vårt her ute på finnmarkskysten. Vi har hatt Elefanten gore-tex før, som var veldig gode. Vikingskoene ble fort opprevet og lukket ikke så godt rundt en tynn barneankel.

Ok!

Takk, skal ha det i mente.

Skrevet

Vi er superfornøyd med de. Hadde de i forfjor og har kjøpt de i år. Ikke de på G-sport,men de til 600 kr. Ny modell. Vet ikke om de på G-sport er det, men det spiller jo ingen rolle.

I fjor hadde vi Ecco, ikke fornøyd i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...