Gå til innhold

Whiplash og erstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mest trolig diagnosen whiplash.

Har slitt med en uutholdelig hode og kjevepine, nakke smerter, arm smerter og depresjon i snart 2 år. Det blir bare værre og værre.

Var i en skikklig bakfrakræsj for 3 år siden. Plagene kom ikke med en gang, men etter ett års tid.

Har gått til forskjellige behandlinger, men ingenting har hjulpet, og alle sier jeg er stiv bare.

Er nå kommet til ei fysioterapaut som har tatt med alvorlig, og hun har også koplet inn manuell terapaut.

De sier det slett ikke er umulig at det er whiplash.

Hvordan får man stilt diagnosen og er det noen form for erstatning å kreve? HAr brukt utallig mye penger og tid på dette de siste årene... Har igrunn okke hatt råd til mye annet.

Hvordan går jeg i tilfelle frem?

Håper noen kan hjelpe??

PS: Er det noen som helst mulighet for å bli helt bra??? Vil hodepinen forsvinne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...