Gå til innhold

Venter på distrikt i Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja......vi er flere.....sendte papirene i midten av juli.....har ikke hørt ett pip!!!!!! Er for tiden en smule utålmodig......for å si det pent!

Håper hver dag på spennende post fra AF....men den uteblir......

Håper på gode nyheter for oss begge.....SNART!

Ja......vi er flere.....sendte papirene i midten av juli.....har ikke hørt ett pip!!!!!! Er for tiden en smule utålmodig......for å si det pent!

Håper hver dag på spennende post fra AF....men den uteblir......

Håper på gode nyheter for oss begge.....SNART!

Hei caline,

Har forsonet meg med at det neppe bli colombiatur før jul.

Først må jo både distrikt og barnet komme til oss.Dette tar tid.

Håper på å reise i februar/mars 2006.

Vi håper på nyheter til oss alle snart.

hilsen

Annonse

Hei!

I fjor på denne tiden gikk vi og ventet på distrikt som dere. Utrolig påkjenning......vi fikk også vite at siste tur til Colombia før jul var 17 november(vet ike om det er riktig, ,men det ble nevnt) Altsaå kan det jo godt skje at dere får distrikt og tildelt barn og rekker å reise før jul, men det er sikkert greit å forberede seg på at det tar tid, og at det blir jul først. Uansett kanskje det blir slik som for oss en meget spesiell jul. Kanskje dere har fått tildelt et lite barn, som dere får hente på nyåret alts i januar. Det er plagsomt å gå hjemme å vente på å reise også men jeg følte lettelse ved å vite at jeg hadde blitt mamma. Jeg visste navn, alder og kjønn og det var da noe etter all den andre ventingen....

Man kan jo bli mer eller mindre gal av all ventingen....

MEN det er vel verdt det... Nå er vi så heldige å ha blitt tre, og vi går vår første jul i møte sammen:-)

Dette var litt tanker, og jeg håper virkelig at dere får distrikt og kanskje får dere som oss - verdens fineste julegave???? eller kanskje førjulsgave?

Lykke til i all ventingen, men nå er dere veldig nærme.....

Vi har venet i 9 mnd og er godkjent for 0-2år i Norge og 0-1år i Colombia. Redd vi går nok en jul i møtet uten at noe er skjedd...Lurer på om det er mange her inne som har ventet like lenge og som er godkjent for denne aldersgruppen?

Vi har ventet i 10 mnd, begynner å bli utålmodig, men får vel forberede oss på at det kan gå 6 mnd til.

Hei, kjedelig å vente så lenge. Vi fikk nettopp distrikt og hadde da ventet 15 1/2 mnd. Du skal se det er din tur i neste uke! Krysser fingrene for det. Selv om vi nå har fått distrikt regner vi ikke med å få reise før jul. Men det er da godt å være en etappe videre. Ha en fin helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...