Gå til innhold

Mer om ammetrøbbel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nasesprayen var ikke på resept for 1 1/2 år siden vetfall! Jeg fikk enkelt kjøpt den på appoteket. Og den funker veldig godt. Så må ho få ro til å prøve amming, ikke la ungen bli for vandt med flaska. Spray, og legg ungen inntill etter 5 minutter. Det virker nok. Ser ut som har nok melk, men det vil ikke ut.

Gjest at de bare gir seg

Fikk melding fra henne nå. Hun har fått resept på noe for å stoppe melka.

Får vel bare akseptere det da....

Jeg blir alltid bekymret for om det er slik det kommer til å være med disse mødrene i fremtiden også mht barneoppdragelse etc.

Sukk.

Jeg synes du skal la henne være i fred nå. Hun har bestemt seg for å ikke amme, da trenger hun ikke at du ringer og maser med gode råd hver dag.

Du synes det er synd og det forstår jeg, men det burde du fra nå av holde for deg selv.

Ja, jeg skal akseptere valget hennes. Var der i kveld, og jeg synes det var fælt å se hvordan den lille snudde seg mot brystene, sniffet og ville ha melk. Hun fikk jo på flaske, men det var helt tydelig at hun luktet melka fra moren, særlig de gangene hun hadde brystspreng.

Men nå har jeg gjort det jeg kunne. Vi reiser på ferie i morgen. Veslejenta klarer seg sikkert utmerket likevel :-)

Annonse

Ja, jeg skal akseptere valget hennes. Var der i kveld, og jeg synes det var fælt å se hvordan den lille snudde seg mot brystene, sniffet og ville ha melk. Hun fikk jo på flaske, men det var helt tydelig at hun luktet melka fra moren, særlig de gangene hun hadde brystspreng.

Men nå har jeg gjort det jeg kunne. Vi reiser på ferie i morgen. Veslejenta klarer seg sikkert utmerket likevel :-)

Jeg kunne ønske det var min sønn som hadde vist slik interesse i melk fra brystene mine :(

Ja, ja, man må bare respektere mødres valg.

Gjest kanskje de er en del av glasurgenerasjonen

For noe tull. Amming har da ingenting med barneoppdragelse å gjøre.

Handler om å ikke gi seg med en gang man møter motgang i livet, det være seg amming, barneoppdragelse eller helt andre problemer som krever litt tigermamma.

Fikk melding fra henne nå. Hun har fått resept på noe for å stoppe melka.

Får vel bare akseptere det da....

Stoppe melka? Går det an? Uff, dette synes jeg høres tragisk ut.

Vi er i pattedyr og i likhet med dyrene innrettet slik at avkommet fostres opp gjennom amming (dyrene dier).

Og så har noen funnet på kunstige metoder for å stoppe denne fantastiske funksjon!?

Tragisk, som sagt.

Søsteren din må være veldig lite opplyst. De aller fleste får såre brystvorter, og mange må jobbe litt/mye for å få ammingen til å gå av seg selv.

Handler om å ikke gi seg med en gang man møter motgang i livet, det være seg amming, barneoppdragelse eller helt andre problemer som krever litt tigermamma.

Jeg tror ikke det er noen sammenheng og jeg er sikker på at prusts søster blir en flott mor, amming eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...