Gå til innhold

søsken fra brasil :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer med godkjenningen.

Håper at resten av prosessen går superfort!

Tror dere at det kna bli 2, eller kan det også bli 3? Det var vel en som for ikke så lenge siden var i Brasil og kom hjem med 2!

Lykke til i prosessen..

Hilsen en som er ferdig med...

Annonse

Gratulerer en masse......Så spennende med søsken da..... Jobber sammen med ei som venter veldig på to barnebarn fra Brasil.....noen sammenheng? Hun fortalte her om dagen at godkjenningen snart var ventet!

Jeg jobber på en skole her sør i dette landet.....

hei caline....

det er nok ikke umulig at det er den riktige bestemoren!

Bestemoren i dette huset jobber også på en skole sør i landet..og gleder seg veldig til å bli bestemor til to gull fra Brasil.

Er du i adopsjonsprosessen ?

Nå ble jeg litt nysgjerring på å finne ut om du faktisk er kollega til bestemor.....

vennlig hilsen

hei caline....

det er nok ikke umulig at det er den riktige bestemoren!

Bestemoren i dette huset jobber også på en skole sør i landet..og gleder seg veldig til å bli bestemor til to gull fra Brasil.

Er du i adopsjonsprosessen ?

Nå ble jeg litt nysgjerring på å finne ut om du faktisk er kollega til bestemor.....

vennlig hilsen

Jeg er i prosess ja.....Har en gutt på snart fire som vi hentet i Colombia i 2002. Venter nå veeeeeeldig på andremann som også skal komme fra Colombia.....har hatt papirene i Col. i snart 15 mnd...så jeg er rimelig utålmodig.

Ang. bestemora....så må det vel stemme det tror jeg....Hun er klassestyrer i en 3. klasse.....og jeg har bilde av meg sammen med deg (og tvillingsøstra di???) når dere var babyer.....Min mor kjenner din mor....hvis det er samme bestemor vi sankker om da.....

Jeg er i prosess ja.....Har en gutt på snart fire som vi hentet i Colombia i 2002. Venter nå veeeeeeldig på andremann som også skal komme fra Colombia.....har hatt papirene i Col. i snart 15 mnd...så jeg er rimelig utålmodig.

Ang. bestemora....så må det vel stemme det tror jeg....Hun er klassestyrer i en 3. klasse.....og jeg har bilde av meg sammen med deg (og tvillingsøstra di???) når dere var babyer.....Min mor kjenner din mor....hvis det er samme bestemor vi sankker om da.....

hihi... alt stemmer, og det er nok den samme bestemoren vi prater om...

jeg vet godt hvem du er :-)

så morsomt...

bestemor har fortalt meg at dere venter veldig.

Har dere noen idè om når ting skjer. Det har jo stått stille i colombia en tid nå. Håper at ting begynner å løsne snart.

kanskje vi må ha et lite adopsjonstreff neste gang jeg er hjemme !

ha en riktig god kveld

dette var en hyggelig oppdagelse..

klem fra

hihi... alt stemmer, og det er nok den samme bestemoren vi prater om...

jeg vet godt hvem du er :-)

så morsomt...

bestemor har fortalt meg at dere venter veldig.

Har dere noen idè om når ting skjer. Det har jo stått stille i colombia en tid nå. Håper at ting begynner å løsne snart.

kanskje vi må ha et lite adopsjonstreff neste gang jeg er hjemme !

ha en riktig god kveld

dette var en hyggelig oppdagelse..

klem fra

et treff er avtalt.....du får bare gi lyd fra deg når dere er sørover.....

Vi ble forespeilt å reise ca. sommeren 2005.....nå regner vi vel egentlig med at det ikke blir før over nyttår.....men så lenge ikke alt håp er ute håper vi enda litt på å få familien komplett før jul!

Kan ikke si at jeg vet GODT hvem du er....er ikke sikker på om jeg hadde kjent deg igjen idag......bildet jeg har begynner jo å bli noen år.....:-)

Annonse

Gratulerer så mye!

Deilig å få den godkjenninga!!

For oss var det "høydepunktet" i prosessen så langt (vi venter fortsatt på selve tildelingenen .. :-) Vi måtte sloss mot Bufetat i 10 mnd. før det gikk i orden. Det er nesten et år siden nå, så forhåpentligvis skal vi på Brasiltur om ikke så alt for lenge.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...