vici Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg så reklame for denne og synes den virka bra. Men har ikke sett den skikkelig enda, for ingen butikker i nærheten selger denne. Vet noen hvorfor ingen butikker har den? Jeg har ringt rundt til flere butikker både skobutikker og sportsbutikker og bare funnet en butikk som selger den. Nemlig g-sport. De to nærmeste g-sportbutikkene fikk den visst ikke inn likevel. Så nå lurer jeg på hva slags sko dette egentlig er? Noen som vet noe? 0 Siter
Gjest akerhus'ing Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har nylig sett Viking Cherrox i en butikk som er i EuroSko-kjeden (Grensen Sko, Strømmen Storsenter) Har ikke no peiling på den, ellers. 0 Siter
Gjest Eurosko ? Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Er det den Eurosko selger tro ? Den til 199 ? Da er det en overgangsko, høst-vinter / vinter-vår. Det er ikke en sko du bruker på vinteren. Det er en slags "tykk gummisko". 0 Siter
tiliti Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 En "lokal" skobutikk her har iallefall fått inn de der nye, som holder til -20 grader. Utrolig gode og myke og varme! Men koster flesk, ca 500 kr. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Den fikk jeg til knærten på OBS! til 299 kr! Kjempegod sherrox, god og varm til vinteren! M.v.h. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.