Gå til innhold

Colombialisten sendt ut nå :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Colombiamamma

Jeg og!

Hadde selvfølgelig håpet at vi hadde flyttet til "Tildelingslista" men vi er forhåpentligvis der på den neste oppdateringen!

Ha en fin dag og takk for arbeidet!

Ja håper du snart kommer med en JIPPI!!! melding nå.Flytter deg med en gang jeg da ;-)

Annonse

michel1365380617

Hei du!!!

Som du sikkert har lest, så er jeg og snuppa pluss pappa i huset på ferie. Har bilen stående på gardemoen, og lurte på om vi kanskje skulle stoppe litt på vei hjem over. Er dere hjemme rundt 8. eller 9. oktober? Vi lander 8. på Gardemoen rundt halv 4, og lurer litt på å ta ei natt i oslo för vi drar videre nordover. Tenkte da å kanskje sei hallo til dere. Om du har mobilnummertet mitt, så send ei melding så jeg kan gi litt lyd i fra meg.

Ha ei strålende uke der hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...