Gå til innhold

Takkekor

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjerrig!!
Skrevet

Gir dere takke kort etter:

-Barselgave

-Dåpsgave

Bruker dere ferdig lagte takkekort,(enten sånne m hvit felt v siden av bilde eller sånn i mappe) eller lager dere noe selv?

Og sender dere ut skriftlig inviasjon til dåp?

Skrevet

Tror det er ganske vanlig med takkekort med bilde av baby både ved baselsgave og dåpsgave. Vi brukte det, og har fått det av alle vi har gitt gaver til også. Vi sendte ikke invitasjon til dåp. Har heller aldri fått det (blitt ringt til + en på mail)

Gjest nyskjerrig!!
Skrevet

Tror det er ganske vanlig med takkekort med bilde av baby både ved baselsgave og dåpsgave. Vi brukte det, og har fått det av alle vi har gitt gaver til også. Vi sendte ikke invitasjon til dåp. Har heller aldri fått det (blitt ringt til + en på mail)

Ga dere to takkekort til de dere fikk både barselgave og dåpsgave fra da eller?

Skrevet

Takkekort til både barsel og dåpsgaver, ja.

Bilde med skrivefelt ved siden av.

Sendte ikke skriftlig invitasjon til dåp, men det kunne vi godt ha gjort.

Skrevet

Vi har sendt ut bilde-takkekort som takk for barselsgaver og dåpsgaver. Bruker stort sett sånne man kjøper i fotobutikker, enten doble med konvolutt eller enkle med konvolutt.

Vi har små dåper med bare faddere og familie tilstede, og sender ikke ut invitasjon.

Gjest Elextra
Skrevet

Da jeg fikk førstemann ante jeg ikke at nesten alle sendte takkekort etter barselgaver, selv om jeg selvfølgelig hadde fått noen slike. Sendte derfor ikke selv, men men takket jo selvfølgelig alle likevel.

Etter dåpene sendte vi takkekort med bilde, det vurderte jeg aldri å la være.

Skrevet

Jada, takkekort etter både barsel- og dåpsgave.

Jeg har brukt ferdige, både varianten med hvitt felt nede og sånne i mappe, alt ettersom.

Invitasjon til dåp? Kremt... Den ble sendt ut pr sms. Veldig stilfullt. ;-)

MVH

Skrevet

Ga dere to takkekort til de dere fikk både barselgave og dåpsgave fra da eller?

Vi gjorde det ja. Da ble det jo 2 kort rimelig tett etter hverandre, men det gjør vel ikke noe vel. :-)

Skrevet

Jeg ga takkekort kun til speielt utvalgte for barselgave. De fleste fikk jo se babyen, det fikk vel holde? De gavene jeg fikk tilsendt fikk takkekort, og de på jobben da.

Ville sendt takkekort til alle dersom vi hadde hatt dåp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...