Gå til innhold

Noen som har reist med Nazar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir skeptisk med en gang når jeg ser nettsiden, og ikke finner noe om at de er med i Reisegarantifondet, men på RGF sine nettsider finner jeg at Nazar faktisk er det, så det er jo beroligende.

http://www.rgf.no/arrangorer_n-aa.htm

Ellers har jeg ikke noen erfaring med selskapet, har aldri hørt om de. Men så er jeg heller ikke så begeistret for Tyrkia, så for meg er det ganske uaktuelt av den grunn.

Jeg blir skeptisk med en gang når jeg ser nettsiden, og ikke finner noe om at de er med i Reisegarantifondet, men på RGF sine nettsider finner jeg at Nazar faktisk er det, så det er jo beroligende.

http://www.rgf.no/arrangorer_n-aa.htm

Ellers har jeg ikke noen erfaring med selskapet, har aldri hørt om de. Men så er jeg heller ikke så begeistret for Tyrkia, så for meg er det ganske uaktuelt av den grunn.

Hvorfor ikke så begeistret for Tyrkia?

Dette er et All Inclusive hotell og vi føler at det blir veldig trygt for ungene å være på et stort, men likevel lukket område. Femstjerners hotell med masse å finne på er ikke å forakte heller. Lurer bare på temperaturer og sånt i den tiden, om vi faktisk kan bade...

Har ikke reist med Nazar, men kom hjem fra Tyrkia torsdag morgen - etter en deilig uke i Side. Tilbrakte nesten hele tiden på stranden ved en bar/restaurant som hadde Nazar-skilt hengende over alt, og de hadde iallefall god mat:-)

Har sett på Nazar litt tidligere, men har kommet frem til at de har veldig mange hoteller som ligger utenfor bykjernene, selv liker jeg best å bo på hoteller nære sentrum og strand, slik at kveldene kan tilbringes på forskjellige restauranter og at en kan lett shoppe litt.

Derfor vil all-inclusive også være uaktuelt for meg.

Tidligste måned jeg har vært i tyrkia var for 2 år siden da vi reiste 17 mai. Været var ok første uken, men så regnet det hele uka etter. Snakket med ei nå som hadde vært der i april, og hun hadde også hatt litt både-også-vær.

Tror Tyrkia har generelt ok temperatur hele året, men at det kanskje er litt mer ustabilt rundt påsketider kontra sommer/høst?

Lykke til med planleggingen!

Gjest skraldepande

Hvorfor ikke så begeistret for Tyrkia?

Dette er et All Inclusive hotell og vi føler at det blir veldig trygt for ungene å være på et stort, men likevel lukket område. Femstjerners hotell med masse å finne på er ikke å forakte heller. Lurer bare på temperaturer og sånt i den tiden, om vi faktisk kan bade...

Tyrkia er et primitivt land med dårlig demokrati, rettsvesen og politi. Men turister elsker de alle sammen. Kvinnesynet er helt rava, og menneskeretter har de ikke klart å få seg til enda.

Ikke reis dit. Turister burde holde seg unna slike land til de får rydda opp.

Jeg har ikke reist med Nazaar , men reiste til Tyrkia med datteren min alene i fjor og hadde det kjempefint . Vi bodde på et lite enkelt hotell slik at hun fort bel kjent med betjeningen som gjorde alt for at vi skulle trives . Vi har tidligere vært på all inclusive hotell og det er en bedagelig ferieform som passer ekstra godt for barn , Man slipper det styret med å resie ut for å skaffe mat og som regel er det alltid et eller annet å spise noe som er ok .

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...