Gjest perona Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Driver å undersøker litt hvilke vinter sko jeg skal kjøpe til barna. har kommet over flere som anbefaler Kavat sko. Men har ikke sett de i butikkene. Noen som har peil og evnt linker ? Andre typer ellers å anbefale til et barn på skole og et i barnehage ? 0 Siter
Basf Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg fant de i en butikk i EuroSko-kjeden. Fant link til butikker på Kavats hjemmesider (søkte Kavat på www.google.no) 0 Siter
joette Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kjøpte nettopp Kavat vintersko til min 2- åring, Virker veldig gode. Er kjempefornøyd så langt. Kjøpte de på Euro sko tror jeg. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Kavat sko er fine, de. Aku vinterstøvletter er enda bedre syns jeg. Lette på foten og gode og varme. Lettere å ta av og på sammenliknet med snøreskoene fra Kavat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.