Idéfix Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Skriften på denne siden ble plutselig så stor at den likner på svaksynt skrift. Er det slik for alle eller har jeg surret det til? Noen som eventuelt kan hjelpe meg med hvordan den kan bli normal igjen? På forhånd takk 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har du win98? Jeg hadde tilsvarende problem da jeg hadde win98. Det var noe med innstillingene på skjermen. Sjekk om den står på 1024x768 pks. 0 Siter
Idéfix Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Har du win98? Jeg hadde tilsvarende problem da jeg hadde win98. Det var noe med innstillingene på skjermen. Sjekk om den står på 1024x768 pks. Har hatt det problemet du beskriver også, men ikke denne gangen. Alt annet er jo som det skal. Det er bare startsiden som er rar. Og jeg merker at jeg må komme til å bytte side dersom det forblir stort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.