Tyr 81 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei!! Et enkelt (?) spørsmål; Kan smerter i bryst, svmmelhet og kvalme komme av at personen spiser for lite og for dårlig? (Er snakk om ganske sterke brystsmerter, og at personen faller om)..?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja,det er vanlig og bli svimmel og kvalm når man spiser for lite 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyr 81 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja,det er vanlig og bli svimmel og kvalm når man spiser for lite Men vondt i brystet?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men vondt i brystet?? Nei, det vet jeg ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poison Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dersom du opplever sterke brystsmerter og faller om synes jeg du bør oppsøke lege, kan være noe galt med hjertet. Nå vet jeg ikke hvor mye for lite du spiser, men vet at anoreksia blant annet sliter på hjertet... Uansett, sterke brystsmerter bør ikke ignoreres - er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite når du er usikker. OK? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Men vondt i brystet?? Kaster du opp i tillegg? Eller får du i deg for lite væske? Jeg hadde brystsmerter før, da jeg var veldig uttørket. Klarte ikke å bøye meg ned eller gå opp trapper uten å få vondt og uregelmessig hjerterytme. Selv om du spiser lite må du passe på å få i deg nok vann! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyr 81 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Dersom du opplever sterke brystsmerter og faller om synes jeg du bør oppsøke lege, kan være noe galt med hjertet. Nå vet jeg ikke hvor mye for lite du spiser, men vet at anoreksia blant annet sliter på hjertet... Uansett, sterke brystsmerter bør ikke ignoreres - er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite når du er usikker. OK? Ja, hadde det enda vært meg det gjaldt så..spør for en kamerat av meg, så jeg kjenner ikke alle fakta.. Har mast om at han skal gå til legen, og han sier at han har vært det, men jeg tror ikke på han rett og slett.. Han påstår at legen sa at han måtte spise ordentlig, at kroppen fikk sjokk lissom..men tror bare ikke på det...dessverre... Er lissom ikke så mye mer jeg kan gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.