Gå til innhold

Hørt om dette??


Tyr 81

Anbefalte innlegg

Hei!!

Et enkelt (?) spørsmål; Kan smerter i bryst, svmmelhet og kvalme komme av at personen spiser for lite og for dårlig? (Er snakk om ganske sterke brystsmerter, og at personen faller om)..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du opplever sterke brystsmerter og faller om synes jeg du bør oppsøke lege, kan være noe galt med hjertet. Nå vet jeg ikke hvor mye for lite du spiser, men vet at anoreksia blant annet sliter på hjertet...

Uansett, sterke brystsmerter bør ikke ignoreres - er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite når du er usikker. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vondt i brystet??

Kaster du opp i tillegg? Eller får du i deg for lite væske?

Jeg hadde brystsmerter før, da jeg var veldig uttørket. Klarte ikke å bøye meg ned eller gå opp trapper uten å få vondt og uregelmessig hjerterytme.

Selv om du spiser lite må du passe på å få i deg nok vann!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du opplever sterke brystsmerter og faller om synes jeg du bør oppsøke lege, kan være noe galt med hjertet. Nå vet jeg ikke hvor mye for lite du spiser, men vet at anoreksia blant annet sliter på hjertet...

Uansett, sterke brystsmerter bør ikke ignoreres - er bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite når du er usikker. OK?

Ja, hadde det enda vært meg det gjaldt så..spør for en kamerat av meg, så jeg kjenner ikke alle fakta..

Har mast om at han skal gå til legen, og han sier at han har vært det, men jeg tror ikke på han rett og slett..

Han påstår at legen sa at han måtte spise ordentlig, at kroppen fikk sjokk lissom..men tror bare ikke på det...dessverre... Er lissom ikke så mye mer jeg kan gjøre

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...