Gå til innhold

Da var klagen til barnehagestyret og barnehagesjefen sendt..

Anbefalte innlegg

Klagen ble på 3,5 A4 sider. Dette med et lite avsnitt om guttens behov og innvilgede ressurser siden dette ikke er noe styret i barnehagen kjenner til (privateid barnehage). Kommer ingen vei med ped.leder og styrer. I denne uka blir det 3. gangen på rad at bassengtimen hans utgår pga personalmangel.

Har LITT vondt i magen etter å ha sendt klagen fordi jeg tror jo at barnehagen egentlig ønsker å hjelpe, men etter over 2 år uten at vi kommer framover, så er jeg helt overbevist om at man må si fra.

Jeg tror ikke at det kommer noe ut av klagen, men det kan være greit å sette fokus på ting, og kanskje andre kan få det bedre etter oss..?

Fortsetter under...

kakki1365380609

Etter å ha lest mange av dine bhg-innlegg må jeg si at jeg synes du er flink til å stå på. Vi trenger folk som tør å ta tak i ting og gjør det på en ok måte. Jeg er ikke flink til slikt, konfliktsky som jeg er......men når det gjelder ungene sine blir det vel annerledes?

Etter å ha lest mange av dine bhg-innlegg må jeg si at jeg synes du er flink til å stå på. Vi trenger folk som tør å ta tak i ting og gjør det på en ok måte. Jeg er ikke flink til slikt, konfliktsky som jeg er......men når det gjelder ungene sine blir det vel annerledes?

Ble oppfordret fra flere i systemet med å skrive klage pga at det er mange som nå klager på den barnehagen - så får vi håpe at en slik klage gjør noe positivt for noen da..

Fatter ikke at bassengtreningen kan utgå pga personalmangel når han har en person 100% til seg!!!

JEg har selv jobbet som ekstraressurs på en gutt. Jeg jobbet 100%, og var tilstede for ham hele tiden. Guttens dag i barnehagen var lenger enn en 100% stilling, så vi ble enig med foreldrene om at det var best at jeg var der fra han kom om morgenen, og at det var greit at han var uten ekstraressurs den siste tiden på dagen.

Vi var også i basseng 1 gang i uken, og det var jo selvsagt at jeg ble med på det - han var jo jobben min!

Vi trente hver dag, og jobbet også litt med integrering i forhold til de andre barna. (Ikke så lett, han var/er veldig funksjonshemmet - også psykisk, men vi gjorde jo det vi kunne.)

Synes du er sterk isbe. Og du skal ikke ha dårlig samvittighet. Barnehagen har fått så mange sjanser - de fortjener å få høre at de ikke har gjort jobben sin.

Gjest blomsterløk

Jeg synes det er fint at du har sendt klage på dette. Nå har du tross alt ventet i 2 år uten noe bedring. Det er tross alt gutten din dette dreier seg om.

Og jo, jeg tror nok at dette vil hjelpe. Dette setter fokus på slike saker. Bare synd ikke fler tør å stå på slik.

Lykke til, håper alt går bra for den lille gutten din.

*klem*

Bra du får sagt fra.

2 år er utrolig lenge for et barn på 3,5 år, det er jo mer enn halve livet hans!

Man skal ikke behøve å vente lenger enn halve livet på nødvendige tiltak som letter hverdagen!

-får håpe det kommer noe godt ut av klagen, da. Du får holde oss informerte!

Annonse

Gjest Persille

Ble oppfordret fra flere i systemet med å skrive klage pga at det er mange som nå klager på den barnehagen - så får vi håpe at en slik klage gjør noe positivt for noen da..

I dag ble jeg oppringt av en fortvilt mamma - som nesten på gråten ba meg ta over en annen bhg i bydelen. Eieren har kommet på kant med enda et sett foreldre (det var pga henne jeg startet eget), de har klaget til alle instanser de kan, og ingen gjør noe med det.

Jeg blir helt kvalm når jeg tenker på at ingen med "makt" i form av bydelen, fylkesmannen eller lignende tar tak i slike ting - så jeg blir så glad når jeg hører at noen faktisk støtter deg og anbefaler å gjøre slike ting! Godt å vite at noen i ledelsen skjønner hva som egentlig er viktig :)

Stå på, og lykke til!

Good job, jeg syns det er kjempebra at du orker å gå videre med dette.

Om ikke vi som foreldre står på for barna våre blir jo aldri noe gjort. Du skal være stolt av deg selv syns jeg og du har ingenting å ha dårlig samvittighet for, men styreren og avdelingslederen bør skamme seg langt inn i sjelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...