Gå til innhold

Oppmuntring til min kjære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har hatt det litt stritt i det siste med mye å gjøre på jobben. Jeg har lyst til å muntre ham opp litt. Jeg tenker da på noe jeg kan kjøpe. Han pleier å gi meg blomster, men hva gir man til en gutt? (mann, 29 år).

Skrevet

Blomster, musikk-CD, en god middag (hjemme eller ute), konsertbilletter, kino...

mil1365380270
Skrevet

Oj, har du fått blomster flere ganger, og aldri gitt han noe?! Ikke bra! :-)

Hva med middag, også kjøper du en film du vet han har lyst til å se?

Eller et blad han har lyst til å lese, sammen med sjokolade eller noe?

Deilig bad med en liten whiskey, mens dere venter på pizzaen?

Skrevet

Oj, har du fått blomster flere ganger, og aldri gitt han noe?! Ikke bra! :-)

Hva med middag, også kjøper du en film du vet han har lyst til å se?

Eller et blad han har lyst til å lese, sammen med sjokolade eller noe?

Deilig bad med en liten whiskey, mens dere venter på pizzaen?

Joda, jeg overrasker stadig med deilige måltider og annet kos, men det er sjelden jeg kjøper noe konkret. Takk for gode tips! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kjøp en ny skjorte til han, og ta han med ut på en god romantisk middag ute.

Så kan dere ta desserten hjemme ;-)

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg hadde kommet hjem, og blitt møtt med klem og kos, og beskjed om at sitt nå bare ned, så skal du få sånn, og sånn etterpå, og til slutt skal vi gjøre sånn. Uansett hva det var. Hadde satt ualminnelig stor pris på å se at noen la seg litt ekstra i selen for min skyld. Så hadde det ikke vært så farlig om det var middag, bad, eller hva som helst. Det er tanken som teller:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...