Gå til innhold

feber i kveld - bhg i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Montass

37,8 er ingenting nesten. Viss ungen har feber og ser dårlig ut i morgen så kan ho/han vere heime fra bh. Kan vere noe som går raskt over. Jeg hadde sendt min i bh viss feberen hadde vert under 37,5 og formen bra. Si ifra at ungen hadde litt feber dagen før så de kan vere oppmerksom.

Annonse

Takk til alle for fornuftige svar - nå vet jeg at feber ikke er feber før det tipper over 38 (feber er feber har jeg alltid tenkt...).

Nå måtte jeg bli hjemme allikevel, fordi han fikk et falsk kruppanfall i natt. Det var litt skremmende mens det stod på, men det gikk bedre etter en tur ute i friskluft (vi var på trilletur og så på stjernene i natt :)).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...