Gå til innhold

Tips til fin julegave :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for superet tips. Men hvilken av bøkene passer for en barn på 4 år?En gutt og en jente.

Min datter fikk "Den lille havfruen" når hun var tre-fire år gammel. Den har iallefall vært veldig populær. Ellers ser jeg de har endel nye bøker nå, så det er nok best å bare ta sjansen..

Min niese på fem år har den med bjørnene i godteriland. Hun fikk den for to år siden og har lest den i filler ;-)

Hovedpoenget med boka er jo egentlig at barnet selv er hovedpersonen og det at venner/familie er omtalt i boka. Kjempestas :-)

Gjest demoboken

Min datter fikk "Den lille havfruen" når hun var tre-fire år gammel. Den har iallefall vært veldig populær. Ellers ser jeg de har endel nye bøker nå, så det er nok best å bare ta sjansen..

Min niese på fem år har den med bjørnene i godteriland. Hun fikk den for to år siden og har lest den i filler ;-)

Hovedpoenget med boka er jo egentlig at barnet selv er hovedpersonen og det at venner/familie er omtalt i boka. Kjempestas :-)

Er historiene godt skrevet?

Er historiene godt skrevet?

Jeg må innrømme at jeg kun har lest den ene av dem godt gjennom. Den er koselig skrevet, men mest moro er det jo at barnets kjente deltar i historien. Jeg tør ikke love at "perfeksjonister" på eventyrbøker også blir kjempefornøyde ;-)

På nettsiden står det noe om at man kan få se en demonstrasjon av en av bøkene. Kanskje du kan få lest litt av innholdet der?

Gjest demoboken

Jeg må innrømme at jeg kun har lest den ene av dem godt gjennom. Den er koselig skrevet, men mest moro er det jo at barnets kjente deltar i historien. Jeg tør ikke love at "perfeksjonister" på eventyrbøker også blir kjempefornøyde ;-)

På nettsiden står det noe om at man kan få se en demonstrasjon av en av bøkene. Kanskje du kan få lest litt av innholdet der?

Jeg kikket på en side der, og det var der jeg syns jeg så en skrivefeil.

Jeg kikket på en side der, og det var der jeg syns jeg så en skrivefeil.

Det er kanskje dumt, men ikke verdens undergang om det er en skrivefeil i en bok? Særlig ikke når boken ellers er en gave som slår bra an hos mottakeren.

Noe annet er det vel om boken er full av skrivefeil, slik at det skjemmer boken, og kanskje særlig dersom barnet også vil lese i den når det selv lærer å lese.

Annonse

Takk for supert tips! :) Men hvordan velger man flere børker, og hvordan skriver man inn info om barnet osv så det blir personlig? Finner ikke det ¨på "bestill bok"? *klør seg i huet*

*flau* jada jeg er litt svimete.. hehe. rulle ned på siden er kanskje en fordel!

Takk for supert tips! :) Men hvordan velger man flere børker, og hvordan skriver man inn info om barnet osv så det blir personlig? Finner ikke det ¨på "bestill bok"? *klør seg i huet*

Det samme lurte jeg også på og sendte en mail til firmaet. De sa man må bestille hver bok for seg selv, men du betaler kun et portobeløp (48,-). Hvis du betaler på forskudd slipper du porto.

Gå litt lenger ned på siden der du kjøper bok. Får du ikke opp rubrikker der du skriver navn osv som du vil ha med i boken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...