Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Noen av dere husker meg kanskje? Jeg var aktiv her for noen år tilbake, og er innom og leser to-tre ganger i uka. Tida strekker ikke til så mye mer, som alenemor til fire har jeg ikke de helt store fritidsproblemene! Storebror kjører cross, storesøster driver med hest, lille-Ping er ikke så liten lenger - nybakt førsteklassing og midt i tannfellinga!! - og minstesøster har allerede vært hjemme i nesten to år. Tiden flyr! Men som sagt, jeg er inne og kikker rett som det er, så jeg sender dere alle en samlehilsen NÅ ) Og til alle som har fått godkjenning, distrikt, tildeling eller reisedato: Gratulerer, alle sammen! Jeg gleder meg med dere alle, selv om jeg ikke er så flink til å skrive her lenger. Klem fra 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei ! Det var koselig å så kjentfolk her inne ! Jeg er inne og leser litt en gang i blant jeg også, men ikke så aktiv lengre nå. Har en flott prinsesse i 4.klasse, som synger, spiller piano, perler, tegner og stortrives med skolen. Jeg har en gullklump (som kom hjem sammen med Ping) som også er en tannløs førsteklassing. Hun føler seg veldig stor for tiden. Hun trives med skolen og både leser og skriver, men SFO er ikke populært. Hun elsker dyr og liker fremdeles å klatre og hoppe. Det er full fart og liv i heimen her også! Jeg hadde et PC-crash før sommeren og mistet mail-adr. mine. Kan ikke du lilja sende meg en mail så jeg får igjen adr. din. Vi koser oss med høstferie og strålende høstvær om dagen! Hils dine og ha en fin høst. Jeg passer også på og sende en gratulasjonshilsen til alle som har kommet et skritt nærmere det å bli foreldre, enten det er hjemmebesøk, godkjenning, distrikt, tildeling eller reisebeskjed! 0 Siter
bangkok Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei lilja, hyggelig å se deg her inne. Høres ut som du har nok å holde på med ja :-) Her på Heia er det bare bra, gutta har også begynt på skolen og trives med det. Ønsker dere deg og dine en fin høstdag :-) ( selv om regnet tydeligvis har bestemt seg for å holde seg i landsdelen vår enda en stund ) 0 Siter
AAA Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg husker deg nå iallefall. :-) Så hyggelig å høre fra deg. Men du.... to år siden dere hentet lillesøster. Du mener ikke tre vel? Syns å huske at dere lå noen måneder foran oss i første prosessen vår jeg. Og det er 2,5 år siden vi hentet da. Her har det også kommet lillesøster i hus. Hun er nå 1,5 år og er en sånn blid liten en med rakett i rompa. ) Storessøster er 3,5 år, og ble plutselig veeeeeldig stor når lillesøster kom i hus. Håper å se deg her inne igjen. Beste hilsen 0 Siter
kinanurket Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hei du;-) vi stiller vel i samme båt her vi, jeg er heller ikke aktiv lenger, men titter innom hver dag. Det er snart 3 år siden vi kom hjem med vår prinsesse, og ettersom jeg er helt helt sikker på at vi var der sammen så.... ;-)) Blir vel mer aktiv her framover vil jeg tro...siden vi venter på at juni/ juli gruppa skal få tildelt sine deilige små! Vi har lid 30.6 så d ser vel ut for at vi må smør oss med tålmodighet til fram på nyåret... klem... 0 Siter
jiemei Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hei du;-) vi stiller vel i samme båt her vi, jeg er heller ikke aktiv lenger, men titter innom hver dag. Det er snart 3 år siden vi kom hjem med vår prinsesse, og ettersom jeg er helt helt sikker på at vi var der sammen så.... ;-)) Blir vel mer aktiv her framover vil jeg tro...siden vi venter på at juni/ juli gruppa skal få tildelt sine deilige små! Vi har lid 30.6 så d ser vel ut for at vi må smør oss med tålmodighet til fram på nyåret... klem... Hei Vi har også sen juni-LID (er dere i VB eller AF?) 0 Siter
jiemei Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hei du;-) vi stiller vel i samme båt her vi, jeg er heller ikke aktiv lenger, men titter innom hver dag. Det er snart 3 år siden vi kom hjem med vår prinsesse, og ettersom jeg er helt helt sikker på at vi var der sammen så.... ;-)) Blir vel mer aktiv her framover vil jeg tro...siden vi venter på at juni/ juli gruppa skal få tildelt sine deilige små! Vi har lid 30.6 så d ser vel ut for at vi må smør oss med tålmodighet til fram på nyåret... klem... Hei Vi har også sen juni-LID (er dere i VB eller AF?) 0 Siter
Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg husker deg nå iallefall. :-) Så hyggelig å høre fra deg. Men du.... to år siden dere hentet lillesøster. Du mener ikke tre vel? Syns å huske at dere lå noen måneder foran oss i første prosessen vår jeg. Og det er 2,5 år siden vi hentet da. Her har det også kommet lillesøster i hus. Hun er nå 1,5 år og er en sånn blid liten en med rakett i rompa. ) Storessøster er 3,5 år, og ble plutselig veeeeeldig stor når lillesøster kom i hus. Håper å se deg her inne igjen. Beste hilsen Jeg SA jo at tiden flyr!!! (host, hark...) Du har selvfølgelig rett, det er faktisk og utrolig nok snart TRE år siden vi kom hjem. Snakk om at alderssvakhetene begynner å gjøre seg gjeldende ) 0 Siter
jiemei Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hei lilja Husker deg godt jeg :-), både fra tiden rett før dere hentet lille Ping og da dere hentet lillesøster. Tida flyr fort. Vi har vært hjemme i snart 2 1/2 år og etter jul håper vi på småsøsken igjen. 0 Siter
kinanurket Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei Vi har også sen juni-LID (er dere i VB eller AF?) vi er AF. dere da? må bare si at selv om jeg VET at d er noen mnd igjen så har sommerfuglene begynt melde seg for fullt.... 0 Siter
jiemei Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 vi er AF. dere da? må bare si at selv om jeg VET at d er noen mnd igjen så har sommerfuglene begynt melde seg for fullt.... Vi er i AF vi også :-). Jeg vet om noen til som har LID i slutten av juni..spennende å se hvor lenge vi må vente. Sommefuglene er svære ved hver tildeling - og det blir nok bare verre... 0 Siter
jiemei Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 vi er AF. dere da? må bare si at selv om jeg VET at d er noen mnd igjen så har sommerfuglene begynt melde seg for fullt.... Vi er i AF vi også :-). Jeg vet om noen til som har LID i slutten av juni..spennende å se hvor lenge vi må vente. Sommefuglene er svære ved hver tildeling - og det blir nok bare verre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.