Gå til innhold

Vi fikk også brevet idag!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi helt likt :-)

Forsto det sånn av brevet at papirene ikke var sendt, men skulle sendes nå denne uken. Fikk du noen eksakt forsendelsedato?

Hei igjen, du.

Det sto ikke noen eksakt dato for oversendelse, men det sto da "er sendt over denne uken". Jeg har spunnet rundt min egen akse i hele ettermiddag - er bare sååå lettet over å være ferdig med det Norske apparatet. Og det sto jo også at gj.snittlig ventetid i 2004 var under 12 måneder, selvom det står 12-17 måneder på AF sine info-sider.....er optimist mht ventetid for første gang. Men, det gjelder vel å være realistisk også...det tar jo fryktelig lang tid for mange. Det blir iallefall veldig spennende å følge dere også fremover - artig å være helt likt.

Colombiamamma

Hei igjen, du.

Det sto ikke noen eksakt dato for oversendelse, men det sto da "er sendt over denne uken". Jeg har spunnet rundt min egen akse i hele ettermiddag - er bare sååå lettet over å være ferdig med det Norske apparatet. Og det sto jo også at gj.snittlig ventetid i 2004 var under 12 måneder, selvom det står 12-17 måneder på AF sine info-sider.....er optimist mht ventetid for første gang. Men, det gjelder vel å være realistisk også...det tar jo fryktelig lang tid for mange. Det blir iallefall veldig spennende å følge dere også fremover - artig å være helt likt.

Da er det samme brevet som jeg fikk, bortsett fra at der sto i løpet av uken. Ikke noen eksakt dag.

Blir spennende siden vi ligger så likt.

Colombiamamma

Hei igjen, du.

Når jeg leser nærmere er det det som står i vårt brev også...men jeg har fått mail fra AF og vet at de først blir sendt torsdag eller fredag denne uken.

Annonse

Nå kan den virkelige ventingen begynne....... Nå er dere ferdig med det dere kan gjøre. Det skal bli spennende å følge med dere.

Vi har to flotte Colombiagutter og holder nå på med 3. adopsjon. Håper på godkjenning fra Bufetat om ca 1 mnd.

Lykke til!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...