Gå til innhold

mais!


leif kornson

Anbefalte innlegg

hei, jeg heter leif og har et litt unvanlig prosjekt på gang. jeg har både hørt og erfart at man ikke fordøyer mais, noe jeg mener stemmer. jeg har derfor bestemt meg at jeg vil prøve å spise 3 bokser mais (ca 800g++) uten å tygge et eneste korn. for å se og more meg over resultatet. ja, jeg er klar over hvor kvalmt det er, men vil ikke la meg stoppe av det. det jeg egentlig lurer på, er om dette kan vært skadelig for meg? å ha så mye mat i kroppen som ikke kan fordøyes. og er det noen andre bivirkninger jeg kan komme til å merke av å spise så mye mais?

mvh

(tro det eller ei) en mann med seriøse spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

msg1365380432

Hei!

Jeg hadde "oppkast" ved sykdom for noen år tilbake. Kvelden før hadde jeg spist pizza med mais og hermetiske schampingjong. Etter det har mais og hermetisk shampingjong bydd meg imot, for det var det eneste som var gjenkjnneligt i toalettskålen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...