Gjest ny seng Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hva er "regelen" for når de flytter fra vugge til seng? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg flytta mine når de begynte å ligge så urolig at jeg var redd de skulle trille ut. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har aldri hatt Billa i vugge... Hun har sovet i seng hele tiden, men med mer eller mindre ting rundt og over seg etterhvert som hun har vokst... 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hadde ikke vugge men en gameldags babykurv, og trikset er å flytte over babyen til sprinkelseng FØR babyen begynner å snu seg, for da kunne kurven bikke! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Vi hadde sprinkelseng fra første dag, men med sånn god, tykk polstring innenfor sprinklene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Vi brukte sprinkelsenga fra første dag vi, med sprinkelbeskyttelse rundt. Ellers flytter vel de fleste når vugga blir for liten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.