Gå til innhold

Prinsesse/ridder-fest i barnehagen

Anbefalte innlegg

Vår lille prinsesse går 4 dager i bhg, og er hjemme onsdager. Ho simpelthen _elsker_ alt som har med prinsesser å gjøre.

På månedsplanen for oktober ser jeg at det skal være "prinsesse/ridderfest"på en onsdag. Greit nok, den dagen er ho ikke der, det kan vi ikke gjøre noe med. Tenker at vi trenger ikke si noe, så går nok det bra...

Naive meg!;-) Selvfølgelig blir det snakk om denne festen i barnehagen! Av barna selv, altså! Og prinsessa mi var helt forgrått da jeg henta henne igår... HO ville jo så gjerne på prinsesse-fest!

Snakka med styreren (som er ei venninne av meg) da jenta mi kom løpende., gråtende i går. Og styreren sa at alle kunne få komme på festen, om de ikke hadde dag, også! Festen varer i 1,5 t, fra 13-14.30!

Flott,fint! Det er bare det at akkurat den dagen har ho time hos tannlegen, og gjett når på dagen?! Nettopp, kl. 13.30...

Ville dere fått ny time til henne (slik svigermor foreslår), eller hva!?

Jeg er ikke for at unger skal få det på sitt vis til en hver tid, men jeg er litt i tvil nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201150-prinsesseridder-fest-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde helt klart bestilt ny time til tannlegen. Synes det er litt synd de gangene frøknene mine går glipp av vanlig turdag pga at vi skal noe annet. Men en sånn fest kommer det jo absolutt å snakkes om og kanskje også komme opp bilder - i hvertfall gjør barnehagene våre det, lager collage.

Annonse

Selvsagt flytter du tannlegetimen, skulle da bare mangle når festen betyr så mye for henne!

En merkelig tanke at det skulle være "oppdragende" å ta fra henne gleden.

Bare for å oppklare litt her: Jeg tener ikke tanken "at det skal være oppdragende for henne å ta fra henne den gleden"!

Siden ungene kunne komme selv om de ikke hadde dag, hadde vi selvsagt gått dit, - men det var tannlegetimen som kom "i veien"!

Og- jeg ringer i morgen for å bytte time! Så klart!;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...