tårepil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg sitter her og funderer over livet, hvor underlig ting er... Mange skjebner der ute, som jeg blir trist av å lese. Selv har jeg fått en alvorlig fysisk diagnose som jeg aldri kan bli frisk av, og som vil føre t mange større og mindre utfordringer og problemer. Mange operasjoner og annen behandling må jeg leve med resten av livet. Men d at jeg har familie og venner t å støtte meg gjør at jeg ikke ser fullt så mørkt på d. Selvfølgelig bærer jeg på en stor sorg for alt jeg ikke kan gjøre, tida jeg "kaster bort" t behandling, alt jeg går glipp av... Men tross alt - d er da mange som har d verre enn meg! Jeg sulter ikke, har tak over hodet og folk som er glad i meg... MEN - jeg er ikke alltid like positiv som i dag, ville bare dele m alle dere som har d tungt at d finnes håp og trøst, ikke alt er negativt... Jeg er i en mørk tunnell men ser et lys langt der fremme. Får bare håpe d ikke er et hurtigtog!!! =) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201152-bare-noen-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.