Gå til innhold

sex på inngangspartiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hakke sett dama på 1 uke :).

jeg lurer bare hvor jeg skal ta dama , om jeg skal ta henne i i gangen eller på vaskemaskinen .............noentips.

Gjest signe signatur
Skrevet

hva med å ta henne med inn på seksualitetsforumet, så kan dere parre der inne? :-)

Skrevet

Begynn i gangen, og fortsett på vaskemaskinen da vel.

haha for et spørsmål! *lol*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Begynn i gangen, og fortsett på vaskemaskinen da vel.

haha for et spørsmål! *lol*

Med litt overledning i vaskemaskina (som mange dolere har plunder med) blir det fart på sakene;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

hva med å ta henne med inn på seksualitetsforumet, så kan dere parre der inne? :-)

Der bruker de bare kondom.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Der bruker de bare kondom.

Og det gjør de ikke på adopsjonsforum? :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Og det gjør de ikke på adopsjonsforum? :)

Aner ikke. Kjenner ingen der:)

Skrevet

Med litt overledning i vaskemaskina (som mange dolere har plunder med) blir det fart på sakene;)

Jeje, da blir det nok gang i sakene ja. *s*

Så forresten at innlegget ligger på adopsjon...hahaha jeg ramla som vanlig inn fra 100nyeste, så tittelen og, vel, ja...hehe

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeje, da blir det nok gang i sakene ja. *s*

Så forresten at innlegget ligger på adopsjon...hahaha jeg ramla som vanlig inn fra 100nyeste, så tittelen og, vel, ja...hehe

"Så forresten at innlegget ligger på adopsjon"

Jøss, da har jeg vært der også:)

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta`a, og slutt å lure på hvor......

Treiging;-)

Skrevet

Aner ikke. Kjenner ingen der:)

Vi er faktisk ganske så hyggelige her også, synes iallefall jeg. Hadde vært koselig med noen nye her av og til, selv om det kanskje ikke er så mye diskusjon om sex og den slags.....

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vi er faktisk ganske så hyggelige her også, synes iallefall jeg. Hadde vært koselig med noen nye her av og til, selv om det kanskje ikke er så mye diskusjon om sex og den slags.....

Jeg diskuterer ikke sex. Har fire barn, nå er det nok:)

Skrevet

Men har du aldri blitt lurt?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men har du aldri blitt lurt?

Nei, hva får deg til å tro det?:)

Nicket har faktisk en historie;)

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta`a, og slutt å lure på hvor......

Treiging;-)

har allerede tatt'a 2 ganger nå , er i ferd med å bli tredje , skal bare drikke litt vin først , tror vi holder på til tildlig på morran idag :)

Skrevet

Du fikk da ikke fire barn fordi du DISKUTERTE SEX?

Gjest feil forum?
Skrevet

ikke få panikk!

adopsjon er en flott måte og få barn på og da spiller det ingen rolle om du tar dama hvorsomhelst det måtte lyste... ;o)

Skrevet

Kaktus under dama??? :-) hehehe god ide`synes jeg!

*flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...