Gå til innhold

"Charlie og sjokoladefabrikken"

Anbefalte innlegg

Gjest kvasters

Enig med deg. Filmen er ikke egnet for de minste barna - de kan da ikke ha skjønt bæret av den, heller.......

Jeg synes ofte at vi ser altfor små barn både på kino og teater. Det kan bli skremmende - og det forstyrrer de større barna.

Mht "Charlie" syntes vi (jeg og barna på 8 og 11) at den var dårlig. Likte ikke denne utgaven av Willi Wonka - han var altfor lik Michael Jackson, og filmen var for "glatt" og sjarmløs, i motsetning til boka.

Fortsetter under...

Enig med deg. Filmen er ikke egnet for de minste barna - de kan da ikke ha skjønt bæret av den, heller.......

Jeg synes ofte at vi ser altfor små barn både på kino og teater. Det kan bli skremmende - og det forstyrrer de større barna.

Mht "Charlie" syntes vi (jeg og barna på 8 og 11) at den var dårlig. Likte ikke denne utgaven av Willi Wonka - han var altfor lik Michael Jackson, og filmen var for "glatt" og sjarmløs, i motsetning til boka.

Jeg er forsåvidt enig med deg!

Michael Jackson tenkte jeg også på, da jeg så Willi Wonka for første gang..

Poden min syntes han likna på ei dame, og omtalte ham konsekvent for "Filli Fjonka"! Godt tenkt, egentlig;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...