Gjest la oss opplyse dem Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ordentlige foreldre..... 0 Siter
Gjest Hvor i all verden kommer det fra? Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Adoptivforeldre må være de mest hårsåre i verden.... 0 Siter
carma Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Adoptivforeldre må være de mest hårsåre i verden.... Den som startet denne tråden er sikkert det samme trollet som startet tråden h*n reklamerer for på Åpent forum. Sikkert bare for å fyre skikkelig på bålet. Jeg tror ikke det er mange her som gidder å la seg vippe av pinnen for noe så dumt. 0 Siter
puttelull Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Den som startet denne tråden er sikkert det samme trollet som startet tråden h*n reklamerer for på Åpent forum. Sikkert bare for å fyre skikkelig på bålet. Jeg tror ikke det er mange her som gidder å la seg vippe av pinnen for noe så dumt. Da burde du se på "Åpent"! Det var jeg som skrev innlegget, og jeg har skrevet et unnskyldningsinnlegg, også! For det VAR klønete formulert av meg! Unnskyld igjen! 0 Siter
carma Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Da burde du se på "Åpent"! Det var jeg som skrev innlegget, og jeg har skrevet et unnskyldningsinnlegg, også! For det VAR klønete formulert av meg! Unnskyld igjen! Du misforstod meg :-) Eller jeg formulerte meg klønete... Jeg mente ikke det innlegget som du skrev - jeg mente det andre innlegget som ble postet på Åpent like etterpå, men som er slettet nå. Poenget var å støtte deg, men ikke "Morten/aident/mot barnekjøpere" osv :-) 0 Siter
puttelull Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Du misforstod meg :-) Eller jeg formulerte meg klønete... Jeg mente ikke det innlegget som du skrev - jeg mente det andre innlegget som ble postet på Åpent like etterpå, men som er slettet nå. Poenget var å støtte deg, men ikke "Morten/aident/mot barnekjøpere" osv :-) Oisann! Takk for det, - og unnskyld i samme slengen!;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.