Gå til innhold

Gir du tran eller lign.?

Anbefalte innlegg

Mht holdbarhet på tran. Vi har ikke vært flink til å gi tran. Vi har ei flaske stående i kjøleskapet. Det er flere måneder til den er for gammel i forhold til datostemplingen, men den ble åpnet for leeeenge siden (kanskje i fjor sommer?)

Er den fremdeles brukende da?

Brukandes er den sikkert, men den smaker jo ikke noe godt. Nå har jeg aldri likt tran, så jeg aner ikke om smaken forringes av å stå lenge.

Fortsetter under...

mil1365380270

Men det er jo spesielt den fete fisken man trenger for å få disse fettsyrene.

Jeg lærte alltid at fiskeboller, fiskekaker og fiskegrateng osv. ikke teller som en av de tre fiskemiddagene man burde ha i løpet av en uke.

Kanskje fordi det ikke er så mye (nok) fisk i de produktene?

Våre får Udos Choice eller eskimo(pga fettsyrene), i tillegg til vitaminbamser(mest pga B12).

Foruten litt fisk er det for det meste vegetarisk kosthold her i huset, så "tileggene" er pga det.

De er (bank-bordet) nesten aldri syke! :o)

Vi bruker akkurat det samme. Er og fiskspisende vegetarianer!

Min datter var konstant forkjølet i hele fjor vinter, inntil jeg oppdaget at det frøs is på innsiden av veggen til leiligheten jeg leide.

Det startet i november og ga seg ikke før i mai.

Nå er vi flyttet og sverger til tran og SanaSol.

Dvs. jeg må drikke opp resten. Hun, fant ut at hun ikke likte det. Og drikker nå bare SanaSol. Vitaminbjørner liker hun, men det blir veldig fort tomt.

Avdeling for dumme spørsmål:

Hva er vitaminbjørner??

MVH

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...