Gå til innhold

Trådkaos?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Er det bare hos meg?

Mobiltelefoner i unnskyld-tråden?

Skrevet

Mobiltelefonene prøver å si unnskyld, men ingen tar telefonen!

Gjest Persille
Skrevet

Mobiltelefonene prøver å si unnskyld, men ingen tar telefonen!

Det er fordi det ikke er lov å snakke i dem i arbeidstiden sier Skraldepanne...

Vi får prompe i stedet - det er lov...

Men ikke snurre på stolen!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Sikkert fordi webmaster har fulldagsjobb med å slette i dag.

Gjest Persille
Skrevet

Sikkert sletting på gang =)

Ja - min vennlige debattant gjorde meg oppmerksom på det...

:)

Gjest Persille
Skrevet

Sikkert fordi webmaster har fulldagsjobb med å slette i dag.

Åh, har det vart i hele dag? Trodde det bare var nå siste timen jeg...

Det er straffen for å ikke følge med!

Skrevet

Det er kanskje ikke så rart at det blir litt kaos her når stakkars webbis må springe rundt og plukke ut og slette enkeltinnlegg i tråder her og der fordi folk ikke klarer å la være å svare på innlegg fra idioter.

Stakkars webmaster... Hvorfor kan ikke folk bare slutte å svare han tullingen, så blir det mye enklere å holde det rent her.

Gjest Persille
Skrevet

Det er kanskje ikke så rart at det blir litt kaos her når stakkars webbis må springe rundt og plukke ut og slette enkeltinnlegg i tråder her og der fordi folk ikke klarer å la være å svare på innlegg fra idioter.

Stakkars webmaster... Hvorfor kan ikke folk bare slutte å svare han tullingen, så blir det mye enklere å holde det rent her.

Jeg er idioten nå tror jeg :(

Var ikke meningen å ødelegge for Webbis - var ikke klar over at all svaring var forbudt, trodde det bare gjaldt provokative innlegg... Og vi kranglet ikke - eller, jeg gjorde hvertfall ikke det.

fei1365380229
Skrevet

Problemet er at han skifter nick hele tiden og så begynner han veldig forsiktig slik at man ikke klarer å kjenne igjen om det er han før det er for sent.

hare1365380455
Skrevet

Ja - min vennlige debattant gjorde meg oppmerksom på det...

:)

Det er rot i cd-tråden min også. (Og hvor havner dette her, tro...?)

Gjest Persille
Skrevet

Det er første dagen siden vi snakket om syke mødre i Italia at det er litt action her da!

Skrevet

Jeg er idioten nå tror jeg :(

Var ikke meningen å ødelegge for Webbis - var ikke klar over at all svaring var forbudt, trodde det bare gjaldt provokative innlegg... Og vi kranglet ikke - eller, jeg gjorde hvertfall ikke det.

Tror webbis kjører nulltoleranse overfor vedkommende.

Men jeg skjønner godt hva du mener og jeg har opplevd det med andre troll her inne. Noen ganger sletter webbis kun det som er provokasjoner og der ting går for langt, men så får plutselig webbis nok og sletter alt fra vedkommende - uansett hva det handler om.

Jeg skjønner jo godt at de benytter seg av denne taktikken for å ikke gjøre det så attraktivt å være hyer inne for disse personene, men det er ikke like moro å bli dratt med i dragsuget når en selv bare har svart på relativt uskyldige ting.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kan du komme på msn?

hare1365380455
Skrevet

Kan du komme på msn?

Nå er jeg her...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...